Pihi

2008.08.06. 18:57

A mai napom pihenéssel telt.

Szerintem megindult Zsebi a növekedéssel.

Nagyon fájt egész nap a hasam. nem görcsölt, inkább olyan volt,

mintha kinőttem volna a bőrömet.

 Fura egy érzés.

Holnap megyünk dokihoz. Kíváncsi leszek, mit mond.

Pénteken meg elvileg a Hősöm hazavisz anyukámhoz, mert legénybúcsúra megy.

Saját maguknak főznek a buliban.

Azt hiszem, az uram éhes marad. 

Én  már le is adtam a kajarendelést Anyukámnak.

Paradicsomleves, tökfőzelék, főtt kukorica.

Na, Anyukám itt elrettent...

Azt még nem is tudja, hogy kelkáposzta főzeléket is szeretném, ha készítene.

Szép hétvége elé nézünk.

A neten nézegettem alkalmi ruhákat, mivel 3 hét és esküvőre megyünk.

Igazi vidéki lagziba.

Hát, egy picit elment a kedvem a vásárlástól.

Remélem, nem bántok meg senkit, de ezek a ruhák rettenetesek és horror áruk van.

NDK úszónőkre készítették őket 20-30.000Ft-ért.

Rettenet!

Én sem vagyok vékony, bár a Hősöm egyre többet mondogatja,

 hogy szokjam a helyzetete, hogy egy darabig nem is leszek,

 de ez akkor is kemény. 

Marad a kedvenc alkalmiruha üzletem.

Bízom benne, hogy találok valami csini ruhát ott.

Én a nőies, letisztult formákat szeretem.

Valami ilyenre gondoltam:

 

 

 

 

 

 

Bár a vásárlással még várok.

Az idő függvénye is, hogy mit veszek. Na, meg kellene akkor már cipő is...

A bejegyzés trackback címe:

https://zsebikeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr64994829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_17274 2008.08.06. 21:35:08

Bekukkantottam. Gratulálok Zsebibabához!!Ildikó

OLGI80 2008.08.07. 07:28:13

SZERITEM SZUPERUL NÉZNEK KI EZEK A RUCIK NEKEM NAGYON TETSZENEK:)

Ismeretlen_94603 2008.08.07. 20:37:39

Klassz az elképzelésed. Bizti jól is állna rajtad! Kukkants be most hozám ,mert tettem fel egy másik képet a pocakról. Na azon látszodik igazán ,hogy milyen nagy volt.. Láttam Lacád irását ,hogy büszke is rátok. :-) Aranyosak vagytok NAGYON. Jó helyre születik majd Zsebike!!!!!!!!!!!!!

Viktu · www.pillebaba.blogspot.com 2008.08.08. 08:51:05

Óh.. az Anyukosztnál nincs finomabb...Puszi Nektek!

Anikó 2008.08.11. 10:45:50

Szia Heni! Gratula a babához, szépen fejlődik! Na meg gratulálok a tökfőzelékhez, meg a kelkáposzta főzelékhez is. Hát igen egy baba mindenre képes! Az a fekete ruha nagyon szuper márcsak azért is, mert azt a terhességed után is tudnád hordani. Ha kell egy jó varrónő szólj, helyben megvarja még meg is várhatod.

Ismeretlen_90595 2008.08.11. 10:48:03

Szia Anikó! Idetaláltál? :) A varrónőre visszatérünk. Bár, amilyen legénybúcsú volt, várok a ruha vásárlással, mert lehet, hogy nem lesz esküvő. :)

web optimization · http://web-promotion-services.net/web-promotion-seo-manual-free.html 2012.05.30. 20:25:51

Bevallom, nem voltam a zsebike.freeblog.hu hosszú ideje azonban egy másik öröm, hogy van egy olyan fontos téma, és figyelmen kívül hagyja sok, még szakemberek számára. Köszönöm, hogy segítsen, hogy az emberek jobban tisztában a lehetséges problémákat.
süti beállítások módosítása