Először három éve vettelek karomba
Először sírtál, s én veled együtt sírtam
Már vártam rád, tudtam mikor érkezel
Csak vártam az órát, számoltam perceket

S most itt vagy, nevetsz rám
S újra karomba veszlek
Mint naponta azóta is
Számtalanszor teszek

Te megpuszilod orrom...
Na! A fülemet ne! -
Elszállnak a gondok
És veled nevetek

Három éve, hogy először csókoltam arcodat
De napra napok jöttek, hónapok szaladtak
S ha nem figyelünk, akkor a sok év is
Mint tegnap-szellő, csak meglegyint

S mire észbe kapunk, már nézem csak
Hogy felnőttél a magasba
S onnan hajolsz hozzám kisfiam
Hogy te tartsál majd karodban.

Életünk értelme 3 éves

A bejegyzés trackback címe:

https://zsebikeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr634995570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anikó 2012.01.18. 22:16:31

Nagyon boldog szülinapot kívánunk Olivérnek! Olyan mintha ma lett volna hogy megszülettek, nem? Millió puszi, A&S&B és Boró a HÁROMÉVES :-)

Ismeretlen_92909 2012.01.19. 19:03:59

Boldog születésnapot Olivérnek így utólag is!

Nikó 2012.01.21. 23:22:53

Sok boldogságot a kis szülinaposnak, így utólag is.

Ismeretlen_130797 2012.01.22. 15:02:56

Boldog születésnapot, kis Tűzoltó! :) puszik
süti beállítások módosítása