Csalódás, megnyugvás...

2012.01.04. 21:09

Tegnap nem tudtam leírni, de ma már ki kell írnom magamból.

Hogy a fenébe csalódhatok ekkorát?

Adott már az élet pofont, na de nem hülye gyerek vagyok.

Bár ma már beláttam a reggel után, hogy igen...

én csak egy hülye gyerek vagyok...

egy a sok közül...

Azt hittem, bízhatok benne.

Tegnap megváltozott.

Mivel hétfőn véreztem este, hívtam a dokit, mi legyen.

Abba hagyhatom-e már a sok progit?

Közölte, kedd reggel menjek be a Honvédba.

Na, család reggel felcuccol, be a Honvédba.

Laca nem mert elengedni egyedül, jött  velünk Olivér is.

Szuper, vérzek, beteg gyerek, nem baj.

Majd 3/4 8-ra ott is voltunk, hogy 8-kor jön dokinéni.

Meglátom, elkapom, kérdezi, uh volt?

Honnan a francból kellett volna tudnom, hogy menjek el magamtól uh-ra?

Eddig mindig ő, vagy a férje csinálta.

Na, átcuccolunk az uh-ra.

Mivel nincs időpontunk, majd szólitanak.

Közben az osztályról is hozzák le a kismamákat, szóval tömeg.

Szorgalmasan várok, közben Laca totál ideg, sétálgattak Olivérrel.

Olivér idegei végesek.

Az enyém is.

Közben minden "fontos" ember bejut előttem beutaló nélkül is,

az orvosuk jön velük, beszól, hogy itt a páciensük.

Én, azaz mi, csak várunk.

Végül olyan 45 perc után a szonográfus szíve megesik rajtam és szólít.

Darab-darab uh..

Azért van egy kis érzés benne, de nem sok.

Átdöcögök vissza dokinénihez.

Közli: ugye megmondtam, ebből nem lesz gyerek.

Úgy a folyosón megbeszéljük, hogy majd "elmegy", vagy majd kikaparja.

KIKAPARJA?????????

Szent ég!

Nem egy tévedés gyümölcs ez a helyzet.

Akartuk.

Küzdünk érte Lacával.

DE menjek el vérvételre és utána megvizsgál.

Gyorsan sürgősséggel írnak ki labort, ami mára lett meg!

A fene nagy sürgősség.

Ha ezt tudom, irány a  Kaáli és ott 1 óra alatt megvan.

Szóval átsétálunk a laborba.

A nő éppen indulna, mondja, hogy várjak, mert nagyon fáj a feje.

Na, itt a kisfa@om is tele volt már a nappal.

Közöltem, vérzek, feküdnöm kellene, reggel óta itt mászkálok,

mindjárt dél, nem megy sehová.

Megbosszulta a kitartásomat szerintem.

Jól össze-vissza szurkált.

Laca lesápadt, mikor meglátta, hogy mind a két kezem leragasztva.

Na, újra vissza dokinénihez.

Ezren várnak rá.

Nincs erőm.. véges...

Kijött egy csaj, bemegyünk.

Ő közben még mással beszélget.

Mintha ott sem lennék.

Megnézi újra az uh-ot, megvizsgál, közli, ebből még bármi lehet.

Bármi????????? Nincs egy órája és mást mondott...

Most akkor mi van???????????

Szedjem a prgit tovább!

Lehet, hogy lusta baba lesz.

Már csak el akarok jönni onnan.

Nem érdekel semmi...

Semmi...

Hazajönni... odabújni Olivérhez és Lacához.

Közben mondja, hogy reggel telefonáljak 8 órakor.

Ja, ne..inkább 1/2 9-kor.

Ma reggel hívom 1/2 9-kor.

Felvesz. Közlöm, ki vagyok, mennyi a hcg-m?

Most nem jó- ennyi a válasz és a beszélgetés megszakad.

Később hívom, megmondta, hogy 5000 felett a hcg.

Ezt megmondhatta volna előtte is.

Nem érzem, hogy komolyan venné a problémát.


Eszembe jut a múlt hét péntek a Kaáliban.

Amikor megnéztük ott az uh-ot és nem láttak semmit.

Miután a doki elment, ameddig öltöztem sírtam.

Nem csak én... A nővér is.

Átölelt és sírtunk.

Igen...és örökké eszembe lesznek a szavai:

Bármi is történik, te ha hazamész, vár a KISFIAD!



Pénteken ugyanez vár rám, vagy nem is tudom mi.



A bejegyzés trackback címe:

https://zsebikeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr794995565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.01.04. 21:44:10

Szia, csendben gondolok Rátok és nagyon-nagyon drukkolok... Hajdú doktornőre még nem gondoltatok ultrahangilag? Biztos alaposan körülnézne...

Ismeretlen_90595 2012.01.04. 21:51:46

Köszönöm. Már megtettük a lépéseket. Holnap este remélhetőleg pontot teszünk a végére.

Nikó 2012.01.04. 21:57:04

Hanna: Hát én nem tudom ezt, hogy bírod én majd meg őrültem decemberbe amikor már tudtam nincs szív működése és mégis várjunk. Kérdezem én mire? Mire vártunk akkor? Nem is értem az orvos hozzá állását. Komolyan gondolja ezeket a dolgokat? Ez komoly? Egy vérző kismamának ott kell töltenie az egész napot a semmiért? Kaáliba nem mennél vissza egy uh.-ra? Ott nem mondanának valami okosat? Sajnos nekem most az volt a baj, hogy nem élt a baba de a petezsák nőtt tovább ezért sem indult el a vetélés. Ha kell elküldöm a dokim elérhetőségét.

Ismeretlen_90595 2012.01.04. 22:07:20

Nikó: köszönöm szépen! A Kaáliban sem láttak pénteken semmit a petezsákban. Ezt le is írták. Vasárnap is látott a dokim, a petezsák és hcg nőtt, benne semmi, de még várni kell. Aztán jött a kedd....és újra várni kell.

Ismeretlen_92909 2012.01.04. 23:13:04

Ahogy olvaslak, az jutott eszembe, hogy...nem is tudom, hogyan írjam le. Egy nő, egy érző orvos nemhogy egy visszatérő - és fizető - páciensével nem tesz ilyet, de még az utcáról beesett pácienssel sem. Kívánom, hogy tényleg kerüljön ki az a pont, akármi is lesz az, mert akkor tudtok ti is megnyugodni, és ha úgy hozza az élet, akkor lezárni a tesó projektet (bár én nagyon kívánom nektek, hogy ne ez legyen a végkifejlet). És az is eszembe jut, hogy lehet, nem is kellene minden orvost itt tartani, plusz pénzt adni nekik a mi adónkból, járulékunkból, mert az ilyennek igenis élesedjen be a felmondása, keressen csak állást bárhol máshol. Hátha egy-két generáció alatt tisztulna a kép, és nem itt tartanánk, ahol ma.

Babaimádó 2012.01.05. 08:57:37

Drága Heni! Aggódok, izgulok értetek és iszonyat kiakadtam, de a többiek már leírták. (Csak zárójelben jegyzem meg, mikor Oliver születése után bementem hozzád a kórházba és láttam a dr.nődet én nem voltam odáig érte, de te istenítetted, pedig csak a dolgát tette....Sajnálom, hogy így jártál vele...Ha kell a dokim, hívj, ő EMBER is, nem csak orvos!)

Kata8110 2012.01.05. 10:03:55

Heni,egyszerűen döbbenet,ami történt,nem találok szavakat! Az ilyen nem való orvosnak. Nagyon bízom benne,hogy akkor végre tényleg pont kerülhet az ügy végére,hogy megnyugodhassatok! Kitartás Nektek és nagy ölelés: Kata és a fiúk

Ismeretlen_129325 2012.01.05. 11:11:46

Heni, drukkolok nektek továbbra is. Alle szavaival egyébként egyetértek, sok szó esik arról, hogy milyen keveset keresnek az orvosok, rezidensek és ez így is van...(Bár pl. szegény nőgyógyászt én nem ismerek.) De nagyon sok orvosnak olyasfajta hiányosságai vannak az emberi oldalon (empátia és társai), amelyek pénzzel nem pótolhatók...

Ismeretlen_102554 2012.01.05. 11:35:42

Jaj Heni nagyon sajnalom. Az en orvosom semmi joval nem biztatott engem sem, bar nekem volt a novekvo petezsakban embryo es szivhang is volt. CSak nem volt normalis. Senki nem mondta ki a vegso nemet, mert nekem kellett dontenem. 8 hetesen sem volt mar normalis, akkor kerdeztem, hogy ha a felesege lennek, mit tanacsolna. Akkor mondta, hogy ne bizzak. Igy eldontottem, hogy legyen vege. Mire mutetre kerult a sor el is halt. Lehet nalad is ezert van ez a fene nagy varakozas, mert nem merik kimondani. Azert en bizom, mert te tudod a legjobban, hogy: "Csodak marpedig vannak!"

Laca 2012.01.05. 12:29:30

Ha a tőle megszokott karakán módon kimonda, hogy ennyi és nincs tovább, esetleg emberi nyelven alátámasztja azzal, hogy mire mi a magyarázat, akkor vakon hiszünk neki, mint eddig. Most sikerült emberileg és szakmailag is csalódást okoznia egy érthető módon kritikus helyzetben.

Ismeretlen_188414 2012.01.05. 12:58:49

Döbbenten olvasom, hogy mit meg nem tehetnek orvosok ... Bizonyosságot kívánok nektek és nagyon sok erőt! Ha a Szt.István érdekel, több doktornőt is tudok ajánlani!!!

nani 2012.01.05. 14:26:17

Kedves Heni! Aggodalommal olvasom a blogodban írtakat. Ez egy nagyon feszült helyzet, és tiszta szívemből csakis azt kívánom, hogy mielőbb leljetek nyugalomra, és kívánom, hogy legyen tesója Olivérnek! Talán emlékszel ,hogy anno nálam leszerepelt a Szmati is és az Atalay is, pont az tapasztaltam meg, ami most neked jutott. Sajnálom. Akkor döbbentem rá, mennyire nem tudnak uh-zni egyes dokik! ( A férjed írása találó, tényleg elmehetne uh.dokinak akár ő is) Szerencsés pénteket!

Babaimado 2012.01.05. 15:32:08

((((((((((((((((((Heni)))))))))))))egész nap rátok gondolok!Sok erőt!

csöre 2012.01.05. 15:59:49

Drága Heni! Nagyon sokat gondolok rátok. Elolvastam, amit írtál... ez a történet sokkal rosszabbul hangzik, mint ahogyan telefonban átjött :(((((( Őszintén meg vagyok döbbenve, és nagyon szomorú vagyok. Sok erőt, kitartást és mielőbbi megnyugvást kívánok Nektek!!!!! Remélem, sikerül mielőbb dokit találnotok!

Vicky · http://www.kicsifiaim.blogspot.com 2012.01.05. 19:49:47

Nagyon sajnalom, ami Veletek tortenik:( Nem is tudok mit irni, nagy oleles Neked Heni!!! Remelem Oliver mar jobban van. Puszi, Viki es a fiuk
süti beállítások módosítása