Eltelt időszak

2012.02.21. 11:26

Ezer éve nem írtam.

Nem akarom másra fogni a dolgot, de nagyon jól jött, hogy Olivér most oviban van én pedig dolgozhattam a történtek után.

Így nem sok időm van agyalni, gondolkodni a dolgon.

(persze, üres perceimben gondolkodom)

Olivér szuperül beszokott az oviba, ennek azért nagy oka,

hogy szerelmes az óvónénijébe. :)

Annyira aranyos.

Megvolt időközben a farsangi mulatság is.

Fura volt, sütit sütni, a buliba.

Jesssszus... már ekkora..

Hiszen nemrég még csak anya kellett.

Most teljesen önálló.

Öltözik, vetkőzik, hűtőből kiveszi, amit enni-inni akar.

Olyan fura.

Olyan nagyfiú már.

Néha olyan jó lenne babusgatni, de nem ... ő már nem dedós.

Apával voltak szánkózni a múlt hétvégén.

Mit nemondjak, úgy nézett ki, mint egy csapzott kiskutya.

Imádja a havat.

Bár, már itt a jó idő, remélem, tényleg, most a virágmagokat fogjuk ültetni.

Volt a védőnő is.

A 3 éves státuszt megcsinálta.

Olivér nem felel meg a 3 éves korosztálynak, hanem 5-nek!

Wazzzzeg 5!

Olyan választékosan beszél, hogy néha nézünk nagyokat Lacával.

Nem tudom, honnan szedi.

Ismeri a számokat.

Állandóan az autók rendszámait mondogatja.

A színskála színe is nagyon jól megy neki.

És sok-sok verset mond.

Talán a legnagyobb döbbenet az volt,

amikor pár hete leült az ölembe és elmondta az Öreg nénje őzikéjét szóról-szóra.

Továbbra is a tűzoltó a kedvenc.

Játszottunk pár hete a szobájában és ránézett a pocakomra.

- Anya! Hol vannak a kistesóim?

Néztem rá bután, honnan szedi.

Mit is mondhatnék..

- Az Angyalokkal kicsim.

- Értem anya.

- Tudod..én tűzoltó vagyok.. van létrás kocsim és te bármikor felmászhatsz a létrán,

hogy megnézd a kistesóimat.

- Tudom kicsim.

A szemem csillogott, nem jutottam szóhoz.

Ezzel lezárta.

Azóta nem kérdezgeti.

Én pedig sokszor látom a tűzoltóautó létrát.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsebikeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr204995571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_173414 2012.02.22. 21:14:16

Én sosem adom fel irányotokban a reményt...egyszerűen nem tudom, bocsáss meg :( Sokszor eszembe juttok. A létrának is két vége van, és az ebben való hittől nem tántorodom. Ölelés!!! (gratulálok a csudaokos nagyfiúhoz, nem semmi, mennyi mindent tud már!)

Lois 2012.03.22. 18:59:52

Nemár, ez bőgetős... Zétény is amíg terhes voltam mindennap kérdezett, de ahogy elment a baba azzal együtt egyszerre megszűnt a kérdezősködés is... csak ámulok rajta azóta is..

Kemény Veronika · http://www.spiritualisanya.hu 2012.03.25. 23:40:53

Szia! Nem találtam lehetőséget a levél írásra, így ide írok. Szívesen cserélnék veled linket a Spirituális anya oldallal, mert szerintem sok érdekes cikket, és történetet találnának rajta olvasóid. Kérlek írj, köszönöm, Veronika

Ismeretlen_100361 2012.06.04. 16:26:39

Szia, rég nem voltam. Most visszaolvastam, mi történt veletek "mostanság". Ezt a posztot nem tudom szó nélkül hagyni. ..."Tudod..én tűzoltó vagyok.. van létrás kocsim és te bármikor felmászhatsz a létrán, hogy megnézd a kistesóimat."... Ez valami hihetetlen, hogy a maga kis érett módján lekezelte a helyzetet Olivér. Annyira megható volt. Büszke lehetsz a fiadra!
süti beállítások módosítása