Túl a sövényen....

2012.01.10. 10:34

Visszaállt minden a 3 hónappal ezelőtti kerékvágásba.

Én szombaton túlestem egy sürgősségi műtéten.

Jól vagyok, nem volt semmi baj.

Nehéz volt befeküdni a kórházba.

A legrosszabb az volt, amikor Olivértől megkaptam a puszit és elindultak Lacával.

Úgy húztam be a kórterembe, mint egy vadliba.

Ők elmenetek csavarogni, ameddig megérkezett anyukám Egerből,

hogy vigyázzon Olivérre.

Jó volt, hogy épp a volt kollégáim dolgoztak, talán megkönnyítette a kórházi létet.

Most pihengetek.

Nem az a fájdalom, amitől könnyes a szem,
hanem amit egy életen át hordunk,
mosolyogva, csendesen.


Lezárult....vége...


Olivér oviban.

Készülünk a 3. szülinapra.

Nagyon várja már. :)

A torta tűzoltóautó lesz és mi más lehetne az ajándék is. :)

Ő választotta a tortát.

Délben a családdal lesz ünneplés szombaton, este pedig a barátokkal. :)

Jajjjjj, de hogy már hogy várja.

Anya: lesz pezsgő is?


Tűzoltóm :)


Tűzoltóm :)


A bejegyzés trackback címe:

https://zsebikeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr254995569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_109229 2012.01.10. 15:27:53

Heni és Laca, fogadjátok együttérzésemet, kívánok sok erőt nektek angyalkátok elvesztésének feldolgozásához, és hosszú boldog életet, amelyben gyönyörködhettek Olivér felnőtté cseperedésében. És azért én kívánom, hogy történjen valamiféle csoda a jövőben, hogy ne kelljen feladnotok a most elvesztett álmotokat!

Ismeretlen_90595 2012.01.10. 15:53:24

Köszönjük szépen!

Ismeretlen_92553 2012.01.10. 20:00:54

Sok erőt nektek! Szép torta lesz :)

loislane 2012.01.11. 10:43:53

Tudod szívem én 2x engedtem el ezt az egész baba-akarást magamtól.... Az eredmény ismeretes....pedig aztán hitem az nem van :-)

Ismeretlen_92553 2012.01.14. 09:27:48

Boldog szülinapot a nagyfiúnak!

Ismeretlen_130797 2012.01.22. 15:06:18

Drága Heni, döbbenten, elhűlve olvastalak........ Nem kezdek sajnálkozni, de csak mert ezt kérted. Ölellek, vigyázz nagyon magatokra!
süti beállítások módosítása