Csalódás, megnyugvás...

2012.01.04. 21:09

Tegnap nem tudtam leírni, de ma márki kell írnom magamból.

Hogy a fenébe csalódhatok ekkorát?

Adott már az élet pofont, na de nem hülye gyerek vagyok.

Bár ma már beláttam a reggel után, hogy igen... én csak egy hülye gyerek vagyok...egy a sok közül...

Azt hittem, bízhatok benne.

Tegnap megváltozott.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsebikeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr714995564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása