Tegnap, ma

2008.12.28. 11:21

Tegnap Zsoltinál voltunk este.

Nagyon jó volt.

Tényleg szuper, hogy az embernek vannak még igaz barátai.

Activityzni  próbált a csapat, de sajna ez nem sikerült.

A nevetés és az alkohol megtette a hatását.

Mókás volt a csapat. :)

Laca édes volt, mert ahogy ivott, azzal egyenesen arányosan még jobban szeretett bennünket.

Képzelhetitek. :)

Imádom!

Szilveszterkor folyt.köv Karcsiéknál. 

Náluk március elején jön a baba. 

Édes pici fiunk nagyon jól érezte magát.

Főleg talán azért, mert hajnal 1 órakor álltam neki feketeerdő tortát enni.

Na, volt ám pörgés ezerrel.

Bár a mandarin a sláger, de nem veti meg az édességet sem, 

csak abból jóval kevesebbet kap.

Hajnalban én vezettem hazafelé, mert a Drágaságom egy picit felöntött a garatra.

Hihetetlen, de minden le volt fagyva.

Talán ezen a télen ez volt az első fagy. 

Mókás volt a vezetésem. :)))

Laca persze ma dolgozik, sajnálom is, meg nem is szegényt.

Nem túl jó állapotban van. :)

Én most ébredtem fel.

Végre aludtam egy jót.

Olivér még punnyad.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsebikeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr334995094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_94603 2008.12.28. 13:23:02

Örülök,hogy jól telt a napotok. Laca szegény :-) pocaksimike és puszás

Kisbogacs · http://manonk.blogspot.com/ 2008.12.28. 19:42:09

"Laca édes volt, mert ahogy ivott, azzal egyenesen arányosan még jobban szeretett bennünket." Mintha csak én írtam volna Cicámról :) Dettó :))) Olyan édesek :)
süti beállítások módosítása