Olivér vs. szülők 4:1

Címkék: éjszaka

2009.01.27. 07:38

Ez is megvolt.... 6 órát aludtam, eddig rekord!

Borítottuk a terveket, Heni úgy döntött, hogy Olivér szobájában alszik. Sajnos nem működött, a Drága nem tolerálta. 11 körül átmentem "rendet tenni". Behoztuk a hálóba, miután nem sikerült megnyugtatni, sikerült rávennem, hogy cumiból egyen 50g tejet, aztán végre csend lett, minidiktátor elérte amit akart és boldogan aludt reggel 5-ig. 

Tegnap újabb elvet adtuk fel :) Béreltünk egy mérleget, de csak azért, hogy tudjuk, hogy mennyit eszik. (Na jó véletlenül rákerült ruha nélkül és 3640g-ot mértük, csütörtökön 3340g-mal adták ki a kórházból.) Este 90g-ot evett, ami bőven sok ebben a korban. Később érdekes dolgot tapasztaltunk, a következő szopizásnál már csak 50g-ot evett, aztán 20g-ot. Pedig volt tej, de kicsit nehezebben jutott hozzá, és úgy már nem kell, viszont lehet visítani, hogy éhes. Ma kipróbáljuk azt a módszert, hogy Anya reggel lefeji a maradék tejet, amit este fogunk odaadni Olivérnek. Kiderül, hogy közre játszik-e a tej "minőségének" változása.

Ezen kívül iratunk fel a biztonság kedvéért tápszert, hogy ki tudjuk egészíteni a tejet azonos mennyiségre. Persze ehhez az kell, hogy a kedves doktornő áthúzza végre a valagát a szomszéd épületből. Azt ígérte, hogy pénteken délben jön. 12 után telefonált, hogy beteg lett, nem jön. Láttam magam előtt, hogy elindult ide, és hopp a bejáratnál beteg lett. Sebaj, hétfőn jön. Kértük, hogy délelőtt tegye, mert délután  varratszedésre kell mennünk, megígérte, hogy délelőtt átjön. Ismét telefon, nem jön, indoklás nincs, de kedden, azaz ma 13:30-kor jön. Nem tud valaki egy megbízható gyerekorvost? Nálam megrohadt a buli, egy ilyen emberrel én életemben soha nem tudtam együttműködni. Nem fogom rábízni a legféltettebb kincsemet. Kap egy utolsó esélyt, de ha ma sem jön, akkor én megyek. Beszélgetni fogunk, vele, meg az illetékes betegjogi képviselővel. 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsebikeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr384995137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kisbogacs · http://manonk.blogspot.com/ 2009.01.27. 09:00:18

Drágáim! Az, hogy változó mennyiségeket eszik, egyáltalán nem biztos hogy bajt jelent, vagy hogy nálatok van a hiba! Belőlem éjjel-nappal szó szerint ömlik a tej, az én kis három hetes porontyom mégis hol 130-at eszik, hol meg csak 40-et. Nem mindig azonos a mi étvágyunk sem, nem kell ezt az apróságoktól sem elvárni. A szoptatás elején jövő tej inkább szomjoltó, a később jövő zsírosabb, laktatóbb. Van hogy a Manókák egyszerűen csak szomjasak... Gratula a hat óra alváshoz! Kriszti

Seszi 2009.01.27. 09:01:46

Nahát, ez szuper!!! 6 óra egyben... azt sem tudom nekem mikor volt ilyen... "...iratunk fel a biztonság kedvéért tápszert" - NEEEEE! Légysziii! Ha Olivér ilyen szépen gyarapszik, semmi szükség rá. Ha 90-et, meg 50-et megeszik anyatejből, akkor tényleg minek? Jaj, ne rontsátok el, légyszi-légyszi! Az első hetek szoptatása, sőt, az első 3 hónap nagyon fontos. Ha azt átvészelitek, nem lesz gond a fél éves korig szoptatással. Inkább egy szoptatási tanácsadót keressetek fel első körben. Nekem Bálintka 90-et kb 3 hónaposan evett. Néha. Akkor is leginkább 70-et, pedig lehetett volna már 120-150-et is ennie, de ő a "sokszor keveset" típus. Pár hetesen se evett sokáig 40-nél többet. A mérleg meg, tapasztalat: nem ad pontos eredményt. Inkább mérjétek minden nap csupaszon fürdetés előtt. Ha szépen hízik, nincs ok aggodalomra, és nem kell tápszer. HENI! Bízz magadban, nagyon ügyes, csodálatos Anyuka vagy. Hallgass az ösztöneidre, és bízz abban, hogy elég a tejed. Nem vagyok biztos benne, hogy ez a tej-cserebere (nappali tejet éjjelre) ez valóban működhet. Nem értek hozzá, de szkeptikus is vagyok. Szerintem a szervezeted tudja, mi a dolga és a megfelelő időben a megfelelő tejet juttatja Olivérnek. Bízz magadban, és ha támogatásra van szükséged, tényleg hívj fel egy szoptatási tanácsadót. Szívesen házhoz is mennek, nekem ingyen telefonon adtak tanácsot, nagyon készséges volt a hölgy. http://www.lll.hu/telefon - itten vannak. l lij b ujmnhg gdtfvb hjjhjh,j,jkjk..jk - Ezt Bálint üzente. :)

Seszi 2009.01.27. 09:26:56

Heni, Még annyit, hogy hiába evett Bálintkám ilyen aprócska mennyiségeket, gyakran szopizott, és 4 hós koráig minden hónapban 1 kg-t hízott, ami több, mint elegendő. A másik: 10-14 napos korra kell visszanyernie az újszülöttnek a születési súlyát... A harmadik: Olivér nagyon ügyes szopónak tűnik, hogy ilyen jól gyarapszik. 2 hetes kor körül van egy tápanyag-igény ugrás. Ez lehet, hogy már Olivérnél beköszöntött. 1-3 napig gyakrabban kell cicire tenni és hamar követi a tejtermelés is az ifjú úr igényeit. :)

lafead 2009.01.27. 09:32:54

A dokinéni nagy paraszt, már bocsánat, enyém ha hívom, 20 p belül már jön is, jó nem ingyen, de akkor is.Őt tudnám ajánlani, házhoz is megy...Sőt. mi még nem is voltunk a rendelőben, csak ő nálunk. A pótlásra én is gondoltam, tegnap este olvastam Hannát a babaneten, és akkor gondoltam arra, hogy lehet pótlás kell neki. Babakg*150 gramm ennyi kell a nagykönyv szt megennie a babának egy nap. Lehet,ha többet kap este, megnyugszik... Nagyon ügyesek vagytok, majd csak alakul és összeszoktok szépen. Babamérleg, tudom, sokan ellenzik mert felesleges parát okoz, de sztem nem baj ha van...

Ismeretlen_107081 2009.01.27. 09:33:08

Heni, Laca! Én úgy tudom hogy reggel van a legtöbb tej, ami hígabb, de több, este viszont kevesebb, de táplálóbb! Szerintem a mérleg jó ötlet volt, így legalább látjátok, hogy mennyit eszik Olivér.:) A gyerekorvos viszont nem egyszerű, lehet, hogy tényleg érdemesebb lenne egy másikat keresni.

Ismeretlen_70565 2009.01.27. 11:27:46

Gyerekorvos! No komment, váltsatok!!!!!!!4
süti beállítások módosítása