Csavarogtunk

Címkék: pihenés rendőrnap

2009.04.26. 09:10

A tegnapi napunk csavargásból állt.

10 óra körül kimentünk a rendőrnapra, megnéztünk a motorosokat.

Olivérnek nagyon tetszett, majd elaludt a kocsiban.

Még jó, hogy bekentem napozókrémmel és árnyékoltuk, mert én pirosra sültem.

Nem is gondoltam, hogy ilyen ereje van a napnak már.

Találkoztunk Krisztával és Janival,

Olivér ki is próbálta a rendőr motort Jani jóvoltából. :)

Create Avatar. Geometry 2

 

 

Délután Lacának volt még egy kis meló hátra, oda is mentünk vele.

Majd hazafelé fagyiztunk.

Este nem kellett ringatni Olivért beájult a fürdés után.

Persze a reggeli 5 órai ébresztő nem maradhatott el.

Ma Laca megint dolgozik egész nap.

Mi pedig megyünk sétálni.

Olyan jó lenne, ha több időt tudnánk együtt lenni hármasban. 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsebikeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr804995234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_107081 2009.04.26. 12:47:33

Jó kis napotok lehetett, nem csodálom, hogy Olivért nem kellett este ringatni!:)

Jani 2009.04.27. 21:32:55

De vagány! És a gyerek is aranyos. :-) Tényleg jó lett a kép. Azért gondolom láttad,rögtön mennyien kaptak bennünket lencsevégre. Nem tudom,mit gondolhattak, apa vagyok, vagy éppen ellenkezőleg, vadidegen. Mindegy. Örülök, hogy ilyen hamar készült rólunk közös kép. Érzem, hogy nagy spanok leszünk a kölyökkel. :-) Ha úgy adódik, küldhetnél a sorozatból nekem is, jól mutatna a mi fotóalbumunkban is. Mindenkim üdvözöl mindenkidet! :-)
süti beállítások módosítása