Nem tudom szó nélkül hagyni

Címkék: lombik

2009.05.22. 12:30

http://index.hu/belfold/2009/05/22/somody_tul_sok_lombikbebi-probat_fizet_az_allam/

 Most olvastam ezt a cikket.

Háááát...

Szerintem a lombikos párokat baromira megterheli lelkileg és anyagilag a program.

Mivel én a 6. héttől itthon vagyok, el lehet képzelni, hogy anyagilag mit jelent.

És még a beavatkozás költségét is kellene fizetni.

Persze-persze..... kifizeti az ember.

DE! A tartalékok végesek.

Ha a szülő nem tolja a lóvét, akkor nem fenékig tejfel a dolog.

(nem tolja, mert nem tudja)

Azt hiszem a Kistesó projectnél bankot fogok rabolni.

Ha elfognak, kíváncsi vagyok, enyhítő körülmény lesz-e a célom?

Talán akkor ráfogják arra, hogy gyermek utáni vágyból elkövetett csíny?

Én úgy érzem, sokkal, de sokkal jobban kellene ezt támogatni.

Nagyon sokan nem juthatnak el a lom

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsebikeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr634995269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása