Tegnap szinte egész nap ment a nyűglődés.

Semmi nem volt jó, csak én.

Hiába vetettem be az összes játék praktikát nem volt jó.

Elsétáltunk a szuper gyógyszertárba, ahol van homeos gyógyszerész.

Én nem hiszek benne, de úgy voltam vele,

mivel lassan 1 hete nem alszunk, már bármit kipróbálok.

Beszereztünk 2 féle bogyót és elkezdtem adagolni neki.

Most már nem tudom, hogy az volt-e hatásos, vagy nem, de aludt.

Persze szigorúan közöttünk, mert nem mertem átvinni a szobájába,

mivel Lacának ma is kemény napja lesz, aludnia kellett.

Ébredt szopizni, ezt sem sírással, csak hozzám bújt és ütögetett,

hogy Anya ébredj fel, mert éhes vagyok. :)

Gyors kaja és már aludt is tovább.

Tovább aludt, mint mi!

És most is alszik!

Annyira boldog lennék, ha ma este is ez lenne.

Persze előtte volt egy kis műsor.

Megpróbáltam betenni az ágyába , majd jött a sírás.

Kivettem, megnyugtattam, visszatettem, üvöltés.

Ez így ment egy darabig, majd jött terrrrrrormuttttter és hagytam sírni.

Valahogy meg kellene tanulnia elaludni.

Ez sem volt hatásos.

Én a hálószobában sírtam, hogy milyen Anya vagyok, hogy sírni hagyom.

Laca még dolgozott a nappaliban. de ő is megsajnálta és 10 perc után kivette az ágyából.

Hiába ringatta, becézgette, akkor is csak sírt.

Behozta hozzám a hálóba, Olivér hozzám bújt, hüppögött és csak szorított-szorított.

Anya!!! Ne hagyj el!

Én a könnyeimmel küzdöttem.

1 perc múlva aludt a karomban, közben Laca kezét is fogta.

Nálunk nem jön be, a hagyd sírni a gyereket.

Olivér behergeli magát csak, illetve mi sem bírjuk lelkileg.

Édesen aludt ezek után.

Megfordult a fejemben, hogy az új játékairól álmodott. :)

Mivel tegnap megint kapott pár játékot. 

Építő kocka, rücskös labda, bogyó húzogató, kugli. :)

Most még a tanuló kutyust, vagy macit szeretném neki megvenni.

A maci már sokkal összetettebb, az jobban tetszik.

Sajnos az ára nem. :(

Van esetleg valakinek ezekkel kapcsolatba tapasztalata?

Szerették a bébik?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsebikeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr454995331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.09.11. 11:24:32

Kevésbé terrormutterség, nekem úgy tűnik, használ: addig nyugtasd, amíg "félkómás" állapotba kerül és akkor tedd le. Akkor már kevésbé van ereje tiltakozni, de mégis az ágyában alszik el. Ja és én hasra szoktam tenni enyim kispasit és paskolom a fenekét még egy kicsit :-) Az apja már megjegyezte, hogy álomba verem a kölköt :-))

Ismeretlen_128216 2009.09.11. 12:13:03

Szia, régi olvasód vagyok, most látom az altatás a gond. Nálunk a naggyal uez volt, 3szor probáltam terroranyu lenni, de a legtovább 40 percig birtam az üvöltést hallgatni, és feladtam. Köztünk aludt 1,5 éves koráig amikor a pocaklakó miatt szépen egy nagyfiús ágyba beszoktattam. A kicsi alszik a kiságyban szépen, egyelőre nincs ilyen gond. Van egy könyv: Dr. eduard estivill-sylvia de béjar: Aludj jól gyermekem. Sokaknak bevált, esetleg olvasd el.. minden jót Bea

Ismeretlen_90595 2009.09.11. 13:29:21

Mó! Én azaz, mi Lacával bármit tehetünk. Egyre jobban behergeli magát. Csak sír és sír. :( Hiába félkómás, ha leteszem, felül, feláll az ágyban és csak sír. A paskolás így meg nem működik. :( Bea! Nagyon szépen köszönöm a tanácsot. :) Mi is feladtuk. Nekem a szívem megszakad, ha sír. Azért bízom benne, hogy sikerül visszaszoktatni az ágyába, mert eddig ugye ott aludt.

Ismeretlen_128109 2009.09.11. 15:34:14

"Nálunk nem jön be, a hagyd sírni a gyereket. Olivér behergeli magát csak, illetve mi sem bírjuk lelkileg." Nálunk is pontosan ez van.

2009.09.11. 15:34:18

Heni, igen, ezeket a köröket mi is megfutjuk. Ilyenkor újra felvesz, megnyugtat, kómásít, letesz. Első alkalommal 45 percig csináltuk. Ahol olvastam, ott azt írták (kismamablog.hu), hogy fontos, hogy mindig ugyanaz az ember csinálja, azaz, ha Te kezded az altatást, akkor Te is fejezd be (a következőt persze csinálhatja Laca) az aludj jól, gyermekem módszer tudtommal az, hogy szertatás, letesz, jóéjt, anya kimegy, de vigyáz rád, stb. és ki kell menni. Persze lesz sírás, 1 perc múlva vissza kell menni, megnyugtat, anya itt van, vigyáz rád, stb. kimenni. Utána 5 percig hagyni, aztán 20 percig (ennél tovább nem is kell növelni az időt). Ezt én nem mertem próbálni G. sérve miatt. Nem irigyellek, gondolom, most a szep.szorongás is nehezíti a dolgot, az se segít, ha ott vagy a látóterében és közben pl. olvasol?

Ismeretlen_90595 2009.09.11. 17:28:23

Kisbogács! :( Mó! Ezeken a körökön már túl vagyunk. 1 órán keresztül játszottuk, hogy felvesz, megnyugtat, lerak, visít, felvesz, megnyugtat, lerak, ordít... Semmit nem értünk el vele, csak annyit, hogy totál behergelte köhögésig magát, leizzadt. Hol Laca, hol én csináltam végig. Én komolyan nem értem, mi a fene ütött most bele. Eddig nem volt ilyen gond. Ja, hiába vagyok a szobában, ha ő ágyba kerül este, akkor üvölt. Napközben nincs ilyen gond. Próbáltuk már lámpával, lámpa nélkül, semmi. :S Ti jól vagytok? Gréti? Gergő? Küldjél már képeket róluk nekem. :) 30hannakukacgmailpontcomra.

Ismeretlen_112139 2009.09.11. 17:50:58

Az a gáz, hogy a szorongás miatt is sokat romlott a helyzet. Ha Heni reggel kimegy a szobából, azonnal kezdődik a sírás, bármit teszek, annak ellenére, hogy addig tök jól elvolt. Tegnap este meg kifejezetten gáz volt a helyzet. Tiszta víz volt a gyerek, teljes erejéből üvöltött, és keze lába ki volt hülve. Akkor már én mondtam, ennyi. Heni magához szorította és 1 perc múlva úgy aludt, hogy nem reagált semmi ingerre. Teljesen kimerülhetett a sírástól. Nem lett volna egészséges tovább hagyni sírni.

Ismeretlen_130797 2009.09.11. 22:53:24

...ühümmm. Most Olivérről vagy Bálintról olvasok?? - nem is tudom. Egy bíztató dolgot tudok mondani: alvás sokkal jobb lesz, ha már nem szopik. Nekem is ezt mondták, hinni is nehezen mertem, és lám: az éjjelenkénti anya-függőségből (akár folyamatos 10 percenkénti ébresztővel!!!) hirtelen átaludta az éjszakát. Kitartás! O. ráadásul pont abban az időszakban van, amikorra ez nagyonis jellemző sajna. Nálunk a nemalvós időszak bő fél év volt, mindent próbáltam, kisebb és rövid távú sikerekkel, aztán minden ugyanúgy ment tovább, mint előtte. :S Szep.szorongás nálunk is dúl, és úgy tűnik, tudja még fokozni - annak a végéről még álmaim sem szólnak...

Ismeretlen_90595 2009.09.12. 10:28:52

Seszi! Köszi! ;) Kitartok. Megint mellettünk aludt és végigaludta az éjszakát így!

Bogyimami · http://bogyimami.blogspot.com 2009.09.13. 11:43:41

Henikém, nem lehet, hogy a fogacskái jönnek? Lehet még nem látszik, de neki az ínye már kemény és fájhat. Nekem is van mostanában, hogy Bó felsír éjjelente és sírva hív magához. A hátsó rágófogak jönnek nekünk. ami persze sokkal nehezebben töri át az ínyt. nézd meg az ujjaddal óvatossan, hogy milyen az ínye. Állítólag a Dentinox jó rá, de mivel zsibbaszt nem mertem kipróbálni Bónak nehogy lezsibbadjon a nyelve is. Maradtunk a fagyasztott hűtőrágókáknál és a Canpol Baby buzogányos/fogkefés/műanyagkefés változatnál. ... de a Brendonban tudsz olyat venni ami egybe van építve és középen van egy nagy karimája. Addig is relax, mert a babák/gyerekek megérzik, ha ideges vagy és átragad rájuk. Pussz

Ismeretlen_100361 2009.09.13. 12:35:11

Nincs mese, ha nem nyugszik meg egyedül, akkor aludjon csak veled. Hülyeség ez a mindenáron hagyni sírni a gyereket dolog.

2009.09.14. 15:05:27

Még egy ötlet szepszorra (remélem, akkor is fogok ötletelni, ha ránk kerül a sor...): anya(illatú) póló/bármi a kiságyba? Amúgy jól vagyunk, mi is gyerekorvost váltunk (annnnnyira hülye a mostani :(( ), képet tettem fel a tudodhova :)

Ismeretlen_112139 2009.09.14. 15:19:04

Az anyaillatban azért nem hiszek, mert tegnap este Heni átrakta rám a gyereket, és simán aludt tovább. A szobájában is szívesen játszik, csak a kiságy vágja ki a biztosítékot nála.
süti beállítások módosítása