Nyomtalanul

Címkék: 8fog

2010.04.09. 20:46

Állíthatom, hogy ilyen éjszakánk még nem volt.

Újra elővettem a légzésfigyelőt.

Este 7 órakor már beájult Olivér.

Mozdulatlanul aludt.

Olyan volt, mint a filmekben a drogosok.

Totál beállt, vagy mi a fene.

Én teljesen paráztam.

Ő kb 20-30 percenként a mozdulatlan alvásból felnézett rám, mondogatta: Ajja, ajja.

Éjfélkor aludtam el csak, majd 2:50-kor ébredt sírva Picurám.

Vigasztaltam, megnyugodott 5 óra körül és aludt 6-ig.

Hurrá. :)

A délelőtt a szokásos piacos körrel telt, ebéd, alvás (az ágyában!).

Ébredés után pedig meglepetés!

Megvan a 8. fogacska!

Itt a bal alsó kettes is. :)

Hurrá.

Ennek örömére délután sétáltunk 3 órát.

A lábam leesik. :)

Édes pici Fiacskám pedig 1/2 8-kor édesen bealudt az ágyában.

Úgy tűnik alakul ez a dolog is.

Egyszóval, az oltásnak már nyoma sincs, ma lett egy újabb fogacska. :)

Bízom benne, hogy az elkövetkezendő 2 hetünk is tünetmentes lesz.

Én pedig nyugodtan alszok ma éjszaka.

 


A bejegyzés trackback címe:

https://zsebikeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr114995433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_70565 2010.04.09. 22:15:26

a kis huncut nyolcas! :-)) örülök, hogy alakul az alvás. Én úgy emlékszem a 15 hós után két héttel vmi lázat emlegettek, de már meg is kéne néznem, hogy Nellinek volt-e mert nem tudom, de sztem volt vmi.

Ismeretlen_100361 2010.04.11. 14:38:11

Nagyon ügyes ez a fogtündér! Nem kínozta sokat Olivért.
süti beállítások módosítása