Hiszti és 6. nap

2011.11.29. 22:13

Ma nem tudom Olivér, vagy én voltam nyűgösebb.

Egész nap nem volt jó neki semmi és nekem sem.

Persze a csillagokat lehoztam volna már neki,

de közben délutánra belázasodott én betaknyosodtam, így maradt a nyűg.

A végén a tűzoltóautókkal sikerült kibékítenem.

Persze a 3 bébihez is beszélek, de pihenésről álmodni sem merek.

Beteg gyerek, beteg anya, estig dolgozó apa mellett.

Mivel, a stimu, a punkció, a beülti sem úgy volt, ahogy kb-re kiszámoltuk,

hanem minden csúszott, úgy érzem, meg kell születni neki(k).

Ilyen rosszcsont gyerekünk csak nekünk lehet.

Persze tesztelgetek...

Szombaton kaptam reggel a Choragont, előtte szerdán.

Szombaton reggel a tesztem már negatív volt.

Hát, az utolsó az esti teszt ezer liter tea után.

Mazsoláink kapaszkodjatok

Izgalmas napok elé nézünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsebikeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr254995541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása