Napjaink

Címkék: egyedül

2009.03.22. 14:40

Minden időmet Olivér teszi ki, írni sincs időm.

Egyre többet van ébren, akkor igényel.

Énekelek , mondókázok neki.

Ő ezt hatalmas vigyorral és "dumálással" honorálja.

Amikor alszik, akkor mosok, főzök, takarítok,

vasalok, mosogatok, bevásárolok (na azt együtt, akkor a babakocsiban alszik :) ).

Nincs segítségem.

Baromi fáradt vagyok.

Jó lenne, ha egyszer valaki bekopogna egy meleg ebéddel.

Rutinos Anyukák!

Ti ezt hogyan oldjátok meg egyedül?

Most rohadtul egyedül érzem magam.

Jó lenne egy kicsit felnőtt emberek közé is menni.

Imádom Olivért, de nap mint nap csak ketten vagyunk itthon.

Felnőtt emberi hang csak a tévéből szól felém.

Laca amikor hazajön már a háta közepére sem kíván, nem csacsoghatok neki.

Olyan jó lenne pedig elmondani neki mindent.

Ő fáradt.

Amilyen bolond idő van, sétálni sem tudunk.

Most legszívesebben világgá futnék és csak sírnék-sírnék,

mert úgy érzem egyedül vagyok a Kisfiammal.

Megvolt a 6 hetes dokilátogatás is, közel a 9. héten.

Minden oké.

Rákszűrés eredményem hétfőn lesz.

Tesó projekt 6 hónap múlva indulhat.

Bár nem fog indulni.

Szeretném Olivér minden pillanatát élvezni.

Szóval tesó projekt elhalasztva 1-1 1/2 évig.

Vagy ki tudja....

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsebikeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr364995204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lafead 2009.03.22. 14:57:23

Heni, szólj bármikor, szerda, csüt jövő héten ráérünk.Hogy oldom meg?Néha egyedül játszik, hagytam, hogy szokja, ez később is jó , mert Hunor tud egyedül játszani és a délelőttöm így "szabad", délután meg együtt vagyunk.Így szokta meg kicsi korától, most meg áldom az Istent, hogy így tettem, mert tényleg több a "szabadidőm".Meg kezdetben én rendeltem kaját, most már főzök, de amíg nem jöttem bele a dolgokba, rendeltünk.

Kisbogacs · http://manonk.blogspot.com/ 2009.03.22. 15:06:52

Pontosan átérzem minden sorod... Kitartás! Mindannyiunknak! és küldök egy ölelést is :)

vickybabe · http://www.ketsziv.freeblog.hu 2009.03.22. 16:42:46

Sajnálom és tudom, mit érzel...Egyébként nálam is pont 2 hónaposan jött elő a depi és hamar túllettem rajta, remélem Nálad is így lesz! Hogy oldom meg a dolgokat itthon? Házimunkát szinte egyáltalán nem végzek, heti 1 takarítás. Kaját rendelem, mosogatnom nem kell, vasalni nem vagyok hajlandó:) Pár napra nem tud Anyukád elmenni segíteni? Hidd el, egy nyugis(abb) nap után is ki lennél cserélve! Talizhatunk is, ha gondolod, mi is ráérünk;)

Anami 2009.03.22. 18:18:06

Szia! Most átlépek író üzemmódba, az olvasóból! Én is a kajarendelést javasolnám, én kb 3 hónapig rendeltem a kaját, és szerencsére senki sem éreztette velem, hogy béna lennék emiatt. Nagyon nagy segítség volt, hogy kb 4-5 hónapos korától a lányonak kialakítottuk azt a szokást, hogy szombat reggel én egyedül mentem vásárolni! Nekem ez a két dolog nagyon megkönnyítette az életemet. Az amit most átélsz szerintem tök normális és átlagos, a legtöbb anya átesik ezen, csak ciki erről beszélni, én leginkább attól féltem, hogy rossz anyának tartanak emiatt. Hamar itt lesz a jóidő, és akkor majd lehet kilómétereket sétálni! Fel a fejjel! Annamari

Ismeretlen_107081 2009.03.22. 19:10:22

Heni, jön a jobb idő, ki tudtok mozdulni és jobb lesz a kedved is! Az első időszakban én is sokszor éreztem úgy, hogy kiszaladnék a világból, de aztán csak nem tettem.:)) Én is csak akkor tudtam csinálni vmit, amikor a gyerekek aludtak. Olivér is egyre nagyobb lesz és könnyebb lesz Neked is!!:))

Ismeretlen_102554 2009.03.22. 22:39:55

Heni! Kitartas! Minden kismama ezt erzi, mert be vagyunk zarva, nem tudunk kimozdulni. Hogy birom ket gyerekkel? A kajat rendelem, meg most is, olcsobb is es nincs vele gond. Apa is megeszi eleg finom. Igaz kikellett tapasztalni, hogy mi finom es mi nem az etlaprol. Hozzank takaritono is jar hetente, aki kitakarit es kivasal. O nekem a legfontosabb. Ket napot sporolok meg vele, hogy jon. Raadasul szerintem egesz megfizetheto aron jon. Igy csak a mosas es a teregetes, na meg a rendrakas marad ram. Nem is lenne tobbre idom. De ha megis, azt is legalabb a gyerekekkel tudom tolteni. Egy honapot meg birj ki, aztan jon a joido es lehet setalni. Osszel meg mar nagy lesz Oliver viheted baba-mama bolcsibe.

Ismeretlen_93095 2009.03.22. 22:58:57

A gyermekágy alatt főzött ránk anyukám és anyósom, azóta magam főzök. Sokszor gondolom, hogy jobb volna hordani az ebédet, de mivel már Réka is azt eszi, amit mi, szívesen főzök. Nálatok ez még nincs így, úgyhogy én mindenképpen ajánlom a kajahordást. A bevásárlást mindig a hétvégén tudjuk le, Apástul, Rékástul, friss kenyeret, tejet mindig Apa hoz. Takarítás java is a hétvégén történik. Hétközben így is nehéz lépést tartani a főzéssel, mosogatással, vasalással (mindig kazalban áll, nem tom hogy) és Réka igényeivel. Kitartás, itt a tavasz, többet ki tudtok majd mozdulni, kedved is virul majd!

Seszi 2009.03.23. 12:59:21

Henikém! Szívesen látunk Benneteket bármikor. Vagy meglátogatunk, ha az úgy kényelmesebb nektek. :) Vásárlás: egy "nagy" bevásárlás vmelyik hétvégi napon Apával, vagy most influenza szezonban Apa egyedül. Takarítás: hétvégén Apa segít, vigyáz Bálintkára. Vagy néha porszívózni is. Nekem is ennyi a segítségem. Apa 7köznap későn jön, sokat dolgozik, tanul... Főzés: több napra. Hétvégén, ha van energiám, többfélét főzök (ritkán), és kerül a frigóba. Hétköznap nagyon egyszerű és gyors ételeket készítek, de a főzés nekem a legnagyobb gond. Főleg kitalálni, mi legyen + babakaja. Vasalás: mióta ennyire mozgékony baba Bálint, azóta gyakran elmarad... ingekre szorítkozok, van, hogy csak reggel, Apa indulása előtt gyorsan kisimítok egyet. Unalom ellen: barátnőket szervezek magunk köré, különben én is belezöldülnék az egyedüllétbe. :) Szélben tedd fel az esővédőt, ha kimentek. Előbb hívtalak, majd még kereslek, remélem nem zavarlak. Sok puszi!

Ismeretlen_94603 2009.03.23. 14:11:02

Mi is szivesen találkoznánk veletek.Zsófi puszilgatja a képernyöt mikor Olivér képeit nézzük s valamelyik nap azt mondta amikor ránézett,hogy Oli-Olika.:-) Nekem is jól esne egy jó kis beszélgetés... pUSSSSZ

Ismeretlen_90595 2009.03.23. 14:13:45

Csajok! Nagyon szépen köszönöm a sok jó szót! Tényleg jól esett a lelkemnek most. Nagyon szívesen látlak benneteket. Azon gondolkodom, csinálunk egy blog találkozót. :))) Írjátok már meg, kinek melyik hétvége lenne jó.

lafead 2009.03.23. 16:36:30

Tök jóóóó:) Nekem a húsvét kivételével mindegy.

csöre 2009.03.23. 16:50:12

Heni! Megértelek, tényleg nehéz, amíg pici Olivér. De lassan ki tudtok járni játszótérre, ahol jól el lehet beszélgetni az anyukákkal :) Mennyivel könnyebb ez Bp-en, mint itt, nálunk ;) Hogy bírom? Nos, este Apus segít a konyha körül, bár ő is későn ér haza, de nem várja el, hogy a 3 gyerek mellett őt is megetessem. Hétvégén segít takarítani, esténként szívesen rázza kicsit Sackó sejhaját, ha nem sír. Más segítségem nekem sincs. Főzni csak magamra szoktam, így mindegy, hogy főzök-e egyáltalán (de szoktam, becsszó). Viszont, ha Bp-en laknék, tuti rendelnék kaját, vagy hordanám valahonnan. Minek főzni, ha más megteszi helyettem, és nem is drágább, mintha elpepecselek vele. Többet ér a szabad idő. Fel a fejjel, jön a tavasz ;) (Én is szívesen találkozom :) de hétvégi blogtaliban nem tudok benne lenni :S)

Ismeretlen_90595 2009.03.23. 17:48:37

Csajok! Nekem a hétköznap is jó ám. :)))) Kinek mi a jó? Március 27? 28? 29? Április 3? 4? 5?

Ismeretlen_100361 2009.03.24. 16:02:58

Úgy látom, utolért a szülés utáni depresszió. Sajnos a legtöbb anyuka túlesik rajta. Én még nem tudom, milyen lehet, de asszem én is rendelnék kaját. Annyival is kevesebb a meló. Egyébként, ha őszinte akarok lenni, én már most egyedül érzem magam néha. De már nagyon várom a tavaszt. Az mindig feldob.:) Puszillak

Alle 2009.03.24. 18:30:19

Drága Heni, ölellek! Elhiszem, hogy nehéz és bármennyire is imádjátok Olivért, azért nehéz egész nap csak vele, felnőtt társaság híjján.

loislane 2009.03.24. 19:59:43

Kaját a férjem rendezi, heti egyszeri takinéni pedig babavárós-kor óta volt, van és lesz ;o) Puszillak Titeket :o)
süti beállítások módosítása