1 éve

Címkék: vártalak

2009.04.28. 10:13

1 éve még álom voltál számunkra Édes Kisfiam.

1 éve ilyenkor kezdtem a szurikat.

Nagyon bíztam benne, hogy a 3. lombik sikeres lesz,

ennyire nem lehet kegyetlen a sors, hogy nem sikerül.

Nagyon pozitívan kezdtem a szurikat adni magamnak.

Milyen lelkesen szúrtam magamat.

Csak a cél vezérelt.

Semmi más nem járt az eszembe, csak TE!

Tudtam, hogy most sikerül és 9 hónap múlva a karomban tarthatlak.

Nagyon-nagyon kemény időszak volt, de mindent megért!

Itt vagy Velünk!

Szeretünk, óvunk.

A MI PICI FIUNK vagy!

 

Photo Frames. Snow Flake Heart
 
 
 

Azt kérdezed tőlem

hogyan vártalak?

Mint az éjszakára

fölvirrad a nap,

mint délutánra

jő az alkonyat,

mint ha szellő jelzi a förgeteget –

ezer pici jelből

tudtam jöttödet.

Mint tavaszi reggel

a nap sugarát,

fagyos téli este

jégcsap csillagát,

mint az alma ízét,

tejet, kenyeret –

pedig nem is láttalak még,

úgy ismertelek.

 

Mint fény az árnyat,

záport a virág,

mint patak a medrét,

madarat az ág,

mint sóhajos nyári éjjel

a fák az eget –

mindenkinél jobban téged

így szerettelek.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsebikeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr634995238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_97406 2009.04.28. 11:15:02

ÖRÜLÖK HOGY SIKERÜLT AZ ÁLMOTOK!!!

Ismeretlen_75291 2009.04.28. 17:43:43

Örülök,hogy valóra vált az álmotok.Tényleg hosszú volt az út,de valóban megérte. Anno Veled kezdtem,csak egy kicsit lemaradtam,de már útban vagyok ;)

Ismeretlen_100361 2009.04.28. 19:54:48

Még élénken emlékszem, mikor összefutottunk a Kaáliban. Izgatott voltál nagyon. Most pedig hihetetlenül boldog!

dalmácia 2009.04.28. 20:20:32

Drága Heni!Minden emlék itt van velem ,amit mondtál .Annyira pozitívan álltál annyi megpróbáltatás után is ,tudtam SIKERÜLNI fog .Én is mindig a Te blogod olvastam mikor nagyon magam alatt voltam (vagyok)De ajánlani is szoktam pozitív hozzáállás gyanánt.Tőled csak tanulni lehet.Örülök ,mert ismerhetlek:-)Ölellek

Ismeretlen_102554 2009.04.28. 20:31:16

EGy eve elindultatok az almok utjan es az almotok valosagga valt. Nagyon orulok nektek! :o)

Kriszti · http://manonk.blogspot.com/ 2009.04.28. 21:16:23

Elszorult a szívem, ahogy olvastam. Nagyon nehéz lehetett az út ideérni... Viszont most itt vagytok, és a karodban tarthatod a világ legszebb sötét szemű, legsármosabb kismanóját! Gratulálok!

Ismeretlen_90595 2009.04.28. 21:51:30

Köszi szépen Csajok! Nehéz út vezetett az Anyaságig, de megérte.
süti beállítások módosítása