Még

Címkék: elmélkedés

2009.05.13. 11:59

Még az 1 éves fordulóhoz írnék egy picit.

Hihetetlen, hogy ilyen gyorsan elszállt 1 év.

Amikor a babák a pocakomba kerültek,

tudtam-éreztem, hogy most sikerrel járunk,

hiszen az első lombikból az Angyalkánknak május 12.-én kellett volna megszületni.

A lelkem mélyén tudtam, hogy most sikerül.

Bár arra nem gondoltam akkor, milyen rögös út vezet a boldogságunkig.

A cél lebegett a szemem előtt. 

A cél, aki most jóízűen szuszog az ágyikójában.

A MI ÉDES KISFIUNK!

Mióta Anyuka vagyok, máshogy látom a világot.

Azt hiszem, én soha nem tüntettem volna az egyenjogúságért.

A világ legjobb dolga Édesanyának lenni.

Bár, én megtapasztaltam a munkát,

legyen az napi 12 óra, vagy 24 órás ügyelet,

de az Anyaság a "legfárasztóbb".

Soha nem mondhatjuk azt, hogy most fáradtak, betegek, vagyunk.

Hiába nem alszik az ember csak napi 4 órát, akkor sem fáradt.

A Kisfiam mosolya rögtön elfeledteti milyen fáradt vagyok.

Imádom, mikor megsimít, átölel, hozzám bújik.

Ezt az érzést eddig nem ismertem.

Ez maga a csoda!

És azt hiszem, ami a várandósságomat illeti,

annak a végkifejlete maga a legnagyobb CSODA!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsebikeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr414995261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_105479 2009.05.13. 21:21:12

Ez gyönyörű volt! Csodás lehet!

Ismeretlen_107081 2009.05.14. 08:26:48

Heni, így igaz minden egyes sor, ahogy leírtad, maga a Csoda!:))

Seszi 2009.05.14. 16:47:17

A szívemből szóltak a soraid. Magam is így érzem. :) Olivér hihetetlenül fejlődik, kis ügyes és erős!!!

Alle · http://pocakpanna.freeblog.hu 2009.05.15. 20:12:18

Mennyi minden történt ez alatt az egy év alatt! Sok küzdelem, félelem, öröm után megszületetett ez az édes kis csomag, család lettetek...tartalmas egy év volt :))

Ismeretlen_80315 2009.05.17. 14:36:33

Szia! Nagyon tetszik a blogod!! Gyönyörű a babád!!

Ismeretlen_48996 2009.05.18. 23:41:15

Hahó! Nem tudnék jobban egyetérteni! :)
süti beállítások módosítása