Napjaink

Címkék: napjaink

2009.05.18. 09:28

Anyukám csütörtök óta kórházban van. :(

Az bánt legjobban, hogy meglátogatni sem tudom Olivér miatt. :(

Igaz, csak kivizsgálás, de jó lenne ott lenni mellette.

Szombaton Családi nap volt. 

Laca végre nem dolgozott.

Római parton hekkeztünk, majd Szentendrén fagyiztunk a barátainkkal.

Vasárnap babalátogatók jöttek. :)

Erikáék, Editék, Gáborék.

Hűűű, szóval jó sokan voltak.

Olivér tündéri volt.

Köszöni szépen a sok ajándékot! :)

Editéknek csodaszép kisfiuk van.

Azok a szemek... én nem tudtam betelni vele.

Edit szerintem gondolatolvasó. 

Olivérnek szombaton akartam megvenni a fogkefe készletet

, mivel még kiugrottunk Szentendrére, így a Brendon már bezárt.

Persze Edit azt vett neki. :)

Édes volt, amikor az esti fürdésnél dörzsölte a kis ínyét a fogkeféjével.

Nagyon tetszett neki.

Azt hiszem, a fogmosással nem lesz gond. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsebikeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr924995262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alle · http://pocakpanna.freeblog.hu 2009.05.18. 17:48:08

Remélem, anyukádnál semmi komoly és hamar hazamehet. Az érzést meg megértem tökéletesen,én is mennék minden nap apuhoz, ha tehetném. Olivérnek boldog hófordulót, nő, mint a gomba :))

Ismeretlen_100361 2009.05.18. 20:07:55

Sajnálom, hogy nem lehetsz anyukáddal. De a kis trónörökös nem hagyja ám, hogy külön életet élj.:) Tudja ő, hogy most ő a legfontosabb. :))) Ki is használja ezerrel!
süti beállítások módosítása