Fáradtan

Címkék: depi

2009.06.14. 19:25

Élünk...

De elegem van.

Már nem érzem magamat Nőnek.

Egész nap csak Olivér, főzés, mosás, takarítás.

Segítségem nincs.

Ezer éve nem voltam sehol, csak pár közeli helyre tudok eljutni.

Na, jó, most hétvégén elmentünk vásárolni, ennyi.

Na, ezt besűrítettük 2 órába. :(

Kezdek befordulni, egyre jobban érzem.

Ezt tetézi az, hogy semmi nem jó rám. :(

A tükröt kerülöm, mert már egy nyanya köszön vissza.

Jó lenne, ha valaki azt mondaná, hogy aludj egy picit... csak egy picit.

Nekem nem mondja senki.

Sokszor azt érzem, egyedülálló anya vagyok egy férjjel. :(

Olivér hála jól van, miatta nem panaszkodom.

 

Szopi után kacagás
Jelenleg, csak Ő éltet.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsebikeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr904995281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kriszti · http://manonk.blogspot.com/ 2009.06.14. 21:21:58

Több dolog jutott eszembe... 1. Teljesen átérzem, ismerős, én is... 2. Néhány hete a babatalin én egy szupercsinos és szép Olivér-anyukát ismertem meg! 3. Tudok bármiben segíteni?

Ismeretlen_102554 2009.06.14. 21:57:07

Fel a fejjel! Ne keseredj el. Ezzel mindenki igy van az elejen. Sok helyen a ferfiak dolgoznak a penz miatt, a nok meg otthon megszakadnak. Sajnos ez a magyar rendszer atka. De nezd a jo oldalat. Meg csak egy babaval vagy otthon. Mi lenne ha lenne egy masik gyerkoc is? Ha ferjednek lenne valami rossz hobbyja (ivas, szerencsejatek, stb ...) es meg sorolhatnank. Miert nem oltozol fel szepen es mesz el Oliverrel kettesben? En Zolival, mikor meg nem volt Kati videki leven bementem Pestre nezelodni. Minden bevasarlokozpontban, egyeb gyerekes helyen van szoptatos, pelenkazos helyseg. Igy nem lennel annyira bezarva. Neked pesten annyi lehetoseg van. Itt videken szinte semmi. Kitartast es sok erot. Ha meg Oliver alszik, dolj le te is pihenni.

lafead 2009.06.15. 09:05:33

Átérzem a helyzeted, egy cipőben járunk sajna.Nagyon nehéz egyedül messze a rokonoktól, tudom. De miért nem jártok házibuliba?mi megyünk szinte rendszeresen, viszem az utazóágyat, és abban alszik este, pláne amíg kicsi volt, "vizet sem zavart", hisz elvolt a földön, amíg a többi haverral mi dumáltunk, ettünk-ittunk,aztán vacsi után leraktam aludni és amikor indultunk , be a hordozóba, aztán irány haza, gyors utóvacsi hajnalban, hogy aludjon tovább immár a saját ágyában. Vagy Annyiszor mondtam, talizzunk, jó, tudom, nehéz a kocsi, DE vaterán vehetsz olcsó kocsit, egyszerűt, könnyűt, Olivért lehet már nemfektetve is cígelni, 3/4 ülésben hurcigolni, és a vaterán ilyent olcsó találni....

Ismeretlen_90595 2009.06.15. 09:37:02

Kriszti! Sajnálom, hogy ismerős. :( Remélem, gyorsan megküzdök a kínjaimmal. Farkasanya! Nagyon jól esnek mindig a biztató szavaid. Sajna Laca hétvégén is melózik, alig van ránk ideje. Ez visel meg legjobban. :( Ha itthon van, akkor meg leül a gép elé, dolgozik. A pláza pedig nem jön be Olivérnek. :(

Ismeretlen_90595 2009.06.15. 10:39:47

Lafi! Nekem nem a menetellel van bajom most. :) Ahová akarok, eljutok, csak Laca hiányzik. Jó lenne hármasban több időt tölteni. A takarításba is belefáradtam. Laca későn jön haza, soha nem segít(nem is várhatom így el), de fárasztó, hogy egy szar éjszaka után még nekiállok éjszaka vasalni. Tudom.. tudom.. hülye vagyok.. de én szeretem a rendet, szeretem a házikaját, ezért nem rendelek. Mellette Olivér nem alszik napközben, vagy csak minimálisat. Én valahogy nem érzem azt, hogy elvigyem este Olivért valahová. Ő annyira igényli az esti nyugodt szopit csendben, majd alvást. Minden megzavarja és akkor nem szopizik. Nem akarom a kis életét önzőségből borítani. Gondolom, ez változik majd, ha nem szopizik. Egyenlőre ez nagy Úr. :) A másik, meg elég kevés házibulit tart a baráti kör. Inkább szórakozóhelyekre, koncertekre járnak. :)

Ismeretlen_97406 2009.06.15. 10:40:10

ISMERÖS GONDOK:(ÉN IS IGY VAGYOK EZZEL ÉS NEM SOKÁRA MÉG EGY BABUCIM LESZ IGY MAJD KETÖVEL KELL MEGBIRKOZNOM.PEDIG ÉN IS KIMOZDULNÉK MIG MEG NEM SZÜLÖK MERT UTÁNA MÉG NEHEZEBB LESZ.ÉN IS MEGPROBÁLOK KITARTANI DE NEM MINDIG MEGY SAJNOS MÁR A BLOGHOZ SINCS ERÖM....

Ismeretlen_90595 2009.06.15. 10:50:14

Olgi! Neked még nehezebb, mint nekem. Nehogy abba hagyd a blogolást! Szuper Anyuka vagy!

csöre 2009.06.15. 11:17:59

Heni: sajnálom, hogy így érzed, és sajnos ismerős, de ne hergeld bele magad... tudom, nem szándékos, de próbálj pozitívabban hozzáállni, mert egyre inkább magadba fordulsz, egyre depisebb leszel, ami mindhármótoknak rosszabb :( (Egyébként most, hogy 24 órás háromgyerekes anyuka lettem, kezdek én is kimerülni... lemerülni... kinyúvadni... :S) Találjunk már ki valamit ;)

Ismeretlen_100361 2009.06.15. 13:57:46

Jaj, drágám! Úgy sajnálom. De erről csak azt tudom, hogy mindenki megküzd vele. Sok erőt kívánok a kilábaláshoz!

Ismeretlen_102554 2009.06.15. 21:39:36

Heni! Az en ferjemet sem latni, mert reggel fel hetkor megy es van hogy hajnalban jon haza, de legkorabban este 8. En mar mondjuk megszoktam. Lehet hulyen hangzik, de fura ha itthon van. Probald meg a jo oldalat nezni. Van ferjed, aki ertetek kuzd, szeret. Van hol laknotok es van egy szep kisfiad is. Ez azert nem mindenkinek adatik meg. Ha nagyon kivagyok, mindig ez jut az eszembe. Ilyenkor erore kapok tole. Neha meg mondom is magamnak, hogy -Mit rinyalsz kisanyam, orulj, hogy ilyen jo dolgod van!- Neha hangosan mondom, Zoli mar megtanulta es van, hogy ha latja ideges vagyok mondja, hogy mondjam magamnak. :o) Fel a fejjel! Kitartas! Lesztek meg eleget egyutt, lehet vissza fogod sirni ezeket nyugodt Oliverrel toltott idotoket. :o)))

vickybabe · http://www.ketsziv.freeblog.hu 2009.06.16. 09:30:31

Nagyon sajnálom a depit:(((( Laca nem tudna pár nap szabit kivenni? Hidd el, csodát tenne Veletek! Házimunkával kapcsolatban, én most azt csinálom, hogy beosztom, minden napra, hogy mikor mit csinálok és így nem olyan vészes (pl. hétfő takarítás stb.). Kitartás és puszi Nektek!!!!!!!!!

Ismeretlen_112139 2009.06.16. 11:02:13

Lacának kb olyan a munkája, hogy nem lehet befejezni, csak abbahagyni, de szerencsére kötetlen, ezért nem kell 9-re bemenni, elég 8-ra, és nem kell 6-ig maradni, mert sokszor még 8-kor is van elintézendő. Szerencsére a nap többi részében van lehetőség számítógépekkel foglalkozni, meg Olivér úgyis 5 körül kel, így 7-8-ig simán lehet folytatni az éjszaka abbahagyott munkát...
süti beállítások módosítása