10 hónapos lett Csibészke. :)

10 hónapos

Szeretném megállítani az időt.

Annyira rohan. 

Hihetetlen, milyen gyorsan fejlődik, nő.

Pedig nem is olyan régen még picuri volt.

Ringathattam a karomban.

Már nem mindig lehet.

Nagyfiú.

Nem dedós. :)

Azért persze játék közben is sokszor hozzám bújik.

Fekszünk a földön, építgetjük a kockákat, jön, bújik.

Annyira jó érzés, amikor a hasamra hajtja a fejét.

Imádom. :)

A jövés-menés változatlan.

Egész nap egy perc nyugta sincs.

Gondolkodtam, hol van vajon benne az elem.

Egyenlőre nem találom.

Pedig néha jó lenne egy kis pihi.

Főleg, mikor hajnal 4-kor úgy dönt, hogy kialudta magát

és a legviccesebb Apával játékot kezdeményezni.

Ez persze, csak számára vicces,

mi Lacával nem röhögünk rajta, főleg azért,

mert lehet ez ekkor már a 6. ébredésünk az éjszaka. :)

Na, ezt persze nem panaszként írom.

Van olyan, amikor már fel sem ébredek etetni.

Rutinosan teszem a dolgomat, aztán Laca elmeséli, mi is volt éjszaka.

Én pedig csak ámulok.

A nappalok játékkal, csavargással telnek.

Bár, egyre nehezebb a séta nekem.

A térdem nagyon kivan.

Néha már felállni is alig tudok a földről.

Estére totál bedagadnak.

Lehet, hogy nem hiába mondta a doki 9 éve, hogy meg kellene műteni.

A pocakosság betett neki. :(

Az új babakocsiban jókat alszik.

Általában a délutáni alvás 1-1/2 2 körül kezdődik és megvan 1-2 óra is.

Ez nagy lépés a nem alvások után.

Evéssel alakulunk.

Bár azon röhögtem tegnap, ha a sütőtöktől és sárgarépától sárgák lesznek a babák,

Olivér a spenóttól milyen lesz?

Az a kedvenc kajája és a paradicsomos halas burgonya.

Na, ez utóbbi nem a mi kedvencünk Lacával.

Ha ezt eszi, akkor olyan "szaga" van, mint egy kóbor macskának.

Pedig eszi. :)

Még mindig 2+1 foga van, szotyizni még nem fog.

Mondtam is, vicces lesz a Karácsonyi képeket.

Jobb1, bal1 lent, bal2 fent. :)

61 nap és 1 éves lesz. 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsebikeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr214995364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_70565 2009.11.19. 00:18:34

nem dedós :-))) ez tetszett! boldog hófordulót! Nagyon kopogtat a csimotáink szülinapja :-))

Ismeretlen_102554 2009.11.19. 14:11:43

Boldog hofordulot! A karacsony nalam is felig depiben telik. Minden vackon pityergek. Elozo evben annyira varta Zoli a mikulast, hogy hajnalban az erkelyajto elé tette a foteljet a paplant. Odault es betakarozott, majd mig fel nem ebredtunk, addig ott ucsorgott es nezte. Meg az apjuk is megkonnyezte. A masik, hogy nalunk a vonat nagy kedvenc. Jezuska is mindig valamilyen vonatot hozott mindig. Gondoltam, hogy most akkor legyen mas, ne mindig vonat, mert azt ugy is kitalalja. Nagy hiba volt. Tok csalodott volt, hogy nem kapott es meg is kerdezte, hogy rossz voltam, azert nem hozott vonatot? Na majdnem vegig bogtem az egesz karacsonyt. Persze addig turtam a teton a lomok kozott, mig nem talaltam vonatot es masnap pot Jezuska hozott neki. Na azota is mindig kap vonatot, nevnapra, szulinapra, karacsonyra. Bocsi, hogy hossz voltam, de aterzem, amit irtal.

Ismeretlen_105479 2009.11.19. 17:44:02

Boldog hófordulót! :-)

Ismeretlen_100361 2009.11.19. 22:28:16

Boldog tizedik hónapot! :) Azért a hajnali 4 órai kelés durva. :)))

Ismeretlen_92909 2009.11.21. 11:18:40

Nagyon kispasi lett Olivér...nemrég még szinte elveszett a hordozóban, most meg komoly fiatalember. Boldog hófordulót nektek!

Ismeretlen_92909 2009.11.21. 15:19:58

BOLDOG NÉVNAPOT OLIVÉRNEK!

Ismeretlen_70565 2009.11.21. 21:46:41

Nagyon Boldog Névnapot kívánok Olivérnek!!!!
süti beállítások módosítása