Megvagyunk

Címkék: életképek

2010.04.30. 21:12

Elvagyunk Olivérrel kettesben egész nap.

Laca reggeltől estig dolgozik.

Lassan nem lesz kedvem semmihez sem.

Amikor hallgatom a játszótéren, olvastam a fórumon kinek mennyit segít a férje,

a nagyik,

én kis hülye buta liba meg csak lesek.

Nekem senki nem segít.

Azaz Nekünk.

Nekünk nem állít be senki, hogy bevásárolt,

nem ugrik át kivasalni,

esetleg vigyázni Olivérre, hogy zárt ajtónál tudjak a wc-n ülni,

nem főz meg pár napra csak úgy.

Igazából megtanulunk ezzel élni.

Az bánt a legjobban, hogy közben meg szidják az anyósukat, milyen primitív.

Bezzeg a segítségkor nem primitív.

Na, mindegy...

Wazzeg, lesztek ti is anyósok.

Laca gürizik felbotlásik, én itthon a Kisfiunkkal.

Bármilyen gonddal küzdünk is, akkor is a világ legboldogabb emberei vagyunk.

Család vagyunk, van egy gyönyörű egészséges kisfiunk.

A tesó kérdést nagyon mély zugba tettem a lelkemben.

Újra biztosan kell állnunk anyagilag, Olivérnek egy picit nőnie kell.

Úgy érzem, a kis korkülönbség segítség nélkül nagyon kemény.

Szeretném Olivérrel kihasználni az összes pillanatot. :)



A bejegyzés trackback címe:

https://zsebikeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr904995447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amina09 2010.05.01. 08:32:08

:(((( Nagyon nehéz lehet így segítség nélkül. (Igaz táljesen más területen, de én is megtapasztaltam.). De tényleg így van ahogy írod, család vagytok, két óriási kincsetek van: egymással lehettek és melletetek van szerelmetek gyümölcse, Olivér. Jóban-rosszban-nehéségekben-boldog pillanatokban együtt vagytok. És ez számít igazán. Képesek vagytok mindent megoldani, de kétségkívül könnyebb lenne egy segítő kézzel. Öllelek Heni!

vickybabe · http://ketsziv.freeblog.hu 2010.05.01. 15:21:47

Minden elismerésem!!! Nekünk sincs napi szitnen segítség, de pár hetente marha jól esik, ha eljönnek a nagyiék és játszanak Levivel, én meg csak nézek ki a fejemből, vagy esetleg ki tudunk kettesben mozdulni. Tesó témában is teljesen egyetértek Veled. Sokan ebben a kérdésben sem látnak az orruknál tovább, jön a tesó, mert milyen aranyos a pici baba...no comment.

Erika 2010.05.01. 15:38:00

Drága Heni! Nagyon sajnálom, hogy ennyire egyedül vagytok:(( Én tényleg szerencsésnek mondhatom magam, ha máskor nem is hétvégén Andris nagyon sokat segít. Ha mást nem, foglalkozik Zsófival. Amit pedig az anyósokról írtál. (bocs, de magamra vettem) Lehet, hogy pont azt a hsz-t olvastad a fórumon, amikor éppen én szidtam az enyémet. Nem tudom olvastad-e az előzményt, hogy jól hátba támadott. Egészen addig semmi bajom nem volt vele. Sőt.... És igazad van, mindenki lesz egyszer anyós.

Erika 2010.05.01. 15:40:10

Drága Heni! Nagyon sajnálom, hogy ennyire egyedül vagytok:(( Én tényleg szerencsésnek mondhatom magam, ha máskor nem is hétvégén Andris nagyon sokat segít. Ha mást nem, foglalkozik Zsófival. Amit pedig az anyósokról írtál. (bocs, de magamra vettem) Lehet, hogy pont azt a hsz-t olvastad a fórumon, amikor éppen én szidtam az enyémet. Nem tudom olvastad-e az előzményt, hogy jól hátba támadott. Egészen addig semmi bajom nem volt vele. Sőt.... És igazad van, mindenki lesz egyszer anyós. Közben néztem, hogy az anyós-Erika konfliktust nem olvashattad, múlt héten volt.

Ismeretlen_106300 2010.05.03. 22:02:35

Nekünk 18 hónap van a két gyerek között, és tényleg nagyon nehéz. Egyedül meg nem is tudom, hogy lehetne csinálni. Én pl sétálni nem merek elindulni a 2 gyerekkel, csak este megyünk, amikor apa már itthon van. És még sorolhatnám, mert van bőven :)

Ismeretlen_100361 2010.05.05. 16:30:32

Átérzem az egyedülléted. Én is nagyon sokat vagyok egyedül. Ilyenkor tényleg csak az segít, ha rátok gondolok, azokra, akik szintén ugyanebben a cipőben járnak. Nálunk annyiból jobb a helyzet, hogy anyu hetente vagy kéthetente egyszer jön. Semmi különös, csak velünk van. És ez épp elég.

Ismeretlen_90595 2010.05.11. 11:29:02

Amina: Köszi. :) Viki: Ja, jó lenne, ha tudnának jönni a nagyik, de melózik mindenki és messze laknak. Tesó témában pedig annyit, meg kell teremteni a megfelelő körülményt neki. Most nálunk jelenleg nem alkalmas. Én a Férjemet szeretném már néha látni is, nem csak az összes bőrt lehúzni róla, hogy megteremtsen mindent. Vagy sírni majd, hogy ez sincs az sincs. Erika: Nem olvastam a fórumot, nincs időm rá jelenleg. Azt hogy az anyósod hátba támadott, sajnálom. Nem tudom, mi történt. Ezzel van tele a játszótér is, nem csak a fórum. Jókat nevetnek a vidéki nagyikon. Laca nekem is segít, ha itthon van, de sajna baromi sokat melózik. Hékás: Sajnálom. :( Nagyon nehéz lehet neked is. Krisz: Bárcsak jöhetne Anyukám hetente, vagy 2 hetente. :)

Kata 2010.05.17. 15:43:12

Igen,kemény ez így... Napi segítségem nekem sincs.Anyuék dolgoznak,anyósomék ugyan nem,de ők át nem jönnének,hiába laknak 15 percre és semmi dolguk -- mondván nem akarnak zavarni. Én pedig kérni nem fogok,igyekszem ellátni a családomat. Igen,volt,hogy kifakadtam rájuk,de ennek is megvolt az oka. Bánt,hogy vendégként kezeltetik itt magukat,bánt,hogy nem a világ legtermészetesebb dolga átjönni az unokájukhoz,nem azért,hogy nekem segítsenek,csak miatta. De ez megnt egy más történet. A Férjem rengeteget segít,ha itthon van,de ő is nagyrészt fürdetésre ér haza,addigra igyekszem rendbe kapni a lakást,hogy ne az ő gondja legyen. Tesó ügyben nálunk annyi a szerencse,hogy a feltételek hála adottak,így boldogan várjuk Ketteskét. Még ha most meg is gyötrődöm vele napi szinten :-P

#harrison22[DGDGKGDAGKGD] · [url=http://webhostingcouponcodesandpromos.com/ ][/url] 2011.06.07. 03:20:19

Hey - I am certainly glad to discover this. cool job!
süti beállítások módosítása