Valami

Címkék: szeretet

2010.05.08. 12:50

Valami más.

Vagy nem is más?

Érdekes a lelkem most.

Lacának meséltem a minap, hogy "máshogy" szeretem a Kisfiunkat,

mint amikor kicsi volt.

Imádom, mióta megszületett, de most valahogy más.

Rágtam is magamat ezen, hogy eddig másképp szerettem?.?.?

De tudom, hogy nem.

Őt szeretem a világon legjobban, csak változnak a dolgok.

Már Ő is kimutatja az érzéseit.

Bújik hozzám, simogat, szeretget, na jó, néha harap.

Megváltozott egy ideje a kapcsolatunk.

Már nem az a kiszolgáltatott kisbéka.

Önálló akarata van.

Imádom, mikor rám néz a kis barna szemeivel.

Csodálkozik az új dolgokra.

Figyelmesen hallgatja hozzám bújva a mesét,

Apa karjában szorosan hozzá bújva issza a kakaót.

Annyira szép pillanatok.

Csodálatos, hogy ezeket már tudatosan teszi, nem "csak egy mosoly".

Én nem is tudom, mi lesz velem, ha bölcsibe megy.


A bejegyzés trackback címe:

https://zsebikeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr154995450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_100361 2010.05.12. 10:42:42

Azt hiszem a legfájóbb dolog az anya életében, mikor először el kell válnia a kicsinyétől. Én is rettegek ettől a pillanattól. :(( Nagyon kedves, bennsőséges viszonyotok van. Klassz dolog élvezni a gyermek szeretetét, ragaszkodását, csodálatát. Én is alig várom már.

[ggre0djv6ruk8bkopnrg3ld8e)4daoagz(occy]wh8co03bwa7s[)ffs[so5e]7uel1agsl2gzj8pbyf4j8kf0]ox99x7[8(k0i · http://koked.com/ 2011.07.01. 01:47:27

Valami.. Awesome :)
süti beállítások módosítása