Újra belevágtunk.

Júliusban dokinénim megcsinálta a hiszterot,

teljes labort, hormont, terheléses inzulint, cukrot.

A laboros nő azt hitte vért adok. :)

Érdekes módon, az inzulin eredményeim jók lettek.

Nagyon boldog voltam, nem kell a met így.

Majd elindult a 4. lombik programunk.

Időközben, stimuláció alatt a legjobb barátom tragikus hirtelenséggel elhunyt.

Halála számomra felfoghatatlan.

A mai napig az éjszakai telefonhívás szavai motoszkálnak a fejemben, hogy mi is történt.

Ezek után nem lepett meg, hogy Szmati szerdán nem sok petesejtet számolt.

Azaz, volt pár nagy és sok-sok kicsi.

Gyorsan kaptam is egy injekciót, hogy ne repedjenek meg a nagyok,

majd este tüszőrepi és pénteken punkció.

Anyukám volt Olivérrel, ameddig mi távol voltunk.

Imádják egymást. :)

5 petesejtünk lett.

Izgalom következett, vajon, hány fog megtermékenyülni.

Szombaton telefonáltam, majd a biológus elmondta, hogy ötből öt.

Bár egy lemaradt picikét.

Augusztus 15.-én 12 óra beülti.

Hétfőn időben érkeztünk, rengetegen voltak.

Közel 1/2 óra csúszás után jutottunk be Szmatihoz.

Egyeztettünk.

2 mazsola került a pocakomba újabb 1 óra csúszás után.

Dokinénim és Ő sem javasolta a 3 bébit.

(én szívem szerint mindet hazahoztam volna)

A megmaradt 2 mazsolát az 5. nap után mégsem sikerült lefagyasztani.

Egy kicsit szomorú voltam, de nagyon bízom benne, hogy a másik kettő kapaszkodik. :)

Beülti után kaptam choragont, majd többet nem, mert nagyon rosszul voltam tőle.

Szerdán Szmati fel is rendelt, megnézett.

Persze, a szokásos tesztek sem maradhatnak el, úgyhogy izgulok ezerrel.

A choragon remélhetőleg kiürült már.

Olivér nagyon szeretne kistesót.

Imádja a gyerekeket.

Izgalmas napok jönnek kis családunk számára.

Már csak 7 nap és vérvétel.

Lilypie Countdown to Adoption tickers

A bejegyzés trackback címe:

https://zsebikeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr904995527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ilba · http://jovomenok.blogspot.com 2011.08.20. 18:03:26

Hű Heni, nagyon-nagyon drukkolok! +++++++++

Andi 2011.08.20. 21:26:17

Heni!Szorítok,hogy minden rendben legyen!++++++++++

Mirkomami 2011.08.21. 18:46:57

Nagyon drukkolunk nektek! Vigyázz magadra!

Ismeretlen_129325 2011.08.21. 18:59:38

Drukkolok! Puszi: Jaimee

Andi · http://kisgubacs.blogspot.com 2011.08.22. 14:10:40

Így ismeretlenül is nagyon nagyon drukkolok Nektek! :)

Ismeretlen_105479 2011.08.22. 14:38:58

Millió drukk Heni!!!

Ismeretlen_109229 2011.08.22. 22:35:32

Nagyon szorítok értetek!

Ismeretlen_109229 2011.08.22. 22:37:42

Nagyon szorítok értetek!
süti beállítások módosítása