Ovi, ez+az

2011.12.17. 19:58

Jajjjj, ezer éve nem jutottam géphez.

Azaz jutottam, csak a blogig nem.

(na a munka hőse)

Hétfőn kezdtük az ovit.

Az első két nap bent voltam vele.

Szerdától már maradt.

Pityergés még van, mikor eljövök, de pénteken már apa vitte.

Azaz, Olivér kérte, hogy Laca vigye és én ne menjek velük.

Hazahoztam még ebéd után a héten.

Itthon elmesélte, mit csináltak, miket játszottak.

Remélem, nem lesz gond a beszokással.

Bár... most az ünnepek alatt szünet lesz.

Ebéd után, ha tehetem, lepihenek vele, persze, csak ha hajlandó aludni.

Kifejlesztettük a földön fekvős játékokat.

Délután már használhatatlan lennék, annyira szédülök.

(Vérnyomás: 86/59 pulzus: 95)

Ezen nem csodálkozom, amennyi progi pótlást kapok, egy elefánt is kidőlne tőle.

Bármikor képes vagyok sírva fakadni.

Olyan kis hülye érzékeny lettem.

Még hármat alszunk és megyünk a Kaáliba.

Már nagyon várom.

Izgalmas karácsonyi előkészületünk van.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsebikeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr104995552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása