Orvos? levéllel frissítve

Címkék: orvos

2009.01.27. 14:43

A betegjogi képviselő nagyon korrekt volt..... Megadta az e-mail címet,ahova írhatok.

 

Igen, eltaláltad, nem jött ki ma sem az orvos, Heni hívta, nem veszi fel, nem csörög vissza. Hívtam én, nem veszi fel. Újra hívtam, felvette. Megérdeklődtem, hogy mi újság? Nagy-e az akadály a 2 épület között. Épp most indul. Nahát!!!!! Nem baj, nem kell jönnie. Rámcsapta a telefont.

Naná, hogy visszahívtam! Elmondtam neki, hogy valamitől megszakadhatott a vonal. Miért akartam valamit mondani? Akartam és el ismodtam. Nem érti mi bajom. Gondolom öreg lehet, mert nem emlékezett rá, hogy 13:30-ra ígérte magát. Különben is rendelt 1-ig. Igen, és? 2-kor hívtam. Heni korábban is kereste nem vette fel. De én ne kötekedjek! Nem kötekszek, csak szeretném tudni, hogy mi lenne, ha beteg lenne a gyerek? 5. napja van otthon a gyerek és nem látta az "orvosa". A gyerek makk egészséges! He? Blogolsz vazze? Honnan tudja? Jereváni rádió? Nem érdekes, csak szerettem volna rögtön megírni a betegjogi képviselőnek, hogy mi volt a magarázat erre a 3+x napos késésre. Hiába fenyegetőzök! Bocsánat, nem fenyegetőzök, csak ismertettem, hogy mi lesz. Jó lenne, ha leszállna a magas lóról, mert ez most nem az a pozíció amiben megengedheti magának ezt a viselkedést. Akkor ő most mit csináljon. Hát pl. tépje el a diplomáját, tudom, hogy macerás a 3 pálcika, meg sokba is lehetett, mire eltalálta, de ez nem az a szakma, ahol ilyet lehet. De neki mással is kell foglalkoznia. Őszintés sajnálom őket, hogy nekik ez jutott, telefon akkor is van a világon, bár errenem megoldás az se, ha naponta telefonál.

Kb ennyi. Ja, dr pálffy márta, (kicsivel, mint nemecsek) KERÜLJÉTEK!

Ezúton is  köszönet a gyerekorvos tippért Fruzsinak! Úton van az igazi orvos.

Frissítés: 15:20-kor megérkezett az orvos Újpestről úgy, hogy 2-kor beszélt vele Heni....

 

 A betegjogi képviselőhöz eljuttatott levél:

 

Tisztelt Simon Zsuzsa!

 

Dr. Pálffy Márta gyermekorvos általam felelőtlennek tartott viselkedésével kapcsolatosan szeretnék panaszt tenni.

2009. január 18-án született meg a gyermekünk. A kijelölt védőnővel előírás szerint kapcsolatot tartottunk, Ő tájékoztatta az orvost. Ami fontos körülmény, hogy a gyermek in vitro fogant. A terhesség végig veszélyeztetett volt, és a szülés során is léptek fel komplikációk (valódi csomó). Ezek az körülmények mind ismertek az orvos számára. Csütörtökön telefonon történt megbeszélés során ígéretet tett arra, hogy miután hazahoztuk a babát a kórházból, eleget tesz annak a kötelezettségének, hogy meglátogatja. Múlt hét péntek 12 órára ígérte a látogatást. 12:04-kor felhívta a feleségemet, hogy nem tud jönni, mert megbetegedett. Ez egyik oldalról normális, másik oldalról nem tartom elfogadhatónak, hogy a megbeszélt időpont után jelentkezik egy olyan indokkal, ami nyilvánvalóan nem akkor jutott tudomására. Azt ígérte, hogy hétfőn ellátogat hozzánk. Délelőttben állapodtunk meg, mert 14 órára mentünk varratszedésre és bizonytalan volt az időpont amikor újra odahaza leszünk. 12:15 perckor telefonon arról tájékoztatta a feleségemet, hogy délelőtt nem jön, amit addigra mi is tapasztaltunk. Indokot nem mondott, az új időpont kedd 13:30, mert 13-ig rendel. (A lakásunk a rendelőintézet melletti új építésű házban van.) Mivel ismételten nem érkezett meg, a feleségem több alkalommal próbálta hívni, de nem vette fel a telefont és vissza sem hívta. Ekkor én is próbáltam hívogatni, sikertelenül. Később sikerült elérnem. Érdeklődtem, hogy mi az oka annak, hogy napok óta nem jön át. A betegségére hivatkozott, és azt állította, hogy épp elindult, de tagadta, hogy megígérte volna a 13:30-at. Gyakorlatilag hazudott. Úgy gondolom, hogy egy ilyen emberre egy aranyhörcsögöt sem bíznék a jövőben, így jeleztem, hogy már nem kell jönnie, mert idő közben kerestünk egy megbízható orvost, aki ígéretet tett rá, hogy a nap folyamán felkeres minket. Erre annyi volt a reakció, hogy egész egyszerűen letette a telefont. Úgy gondolom, hogy ez teljes mértékben elfogadhatatlan magatartás egy orvostól. Személy szerint egy kétkezi munkából embertől sem tartom elfogadhatónak.

Természetesen azonnal visszahívtam az „orvost”, aki flegmán közölte, hogy nem gondolta, hogy akarok még valamit mondani. Jeleztem, hogy igen, akarok. Tájékoztattam arról, hogy panaszt fogok tenni Önnél, amire azt mondta, hogy nem érdekli a fenyegetőzésem. Elmondta, hogy nem érti, hogy miért kötekedek, különben sincs semmi baja a gyereknek makk egészséges. Lehet, hogy én maradtam le valahol, de ismereteim szerint a gyereket soha nem látta, információ a védőnőtől kaphatott, aki pénteken délután látta a gyereket. Úgy gondolom, hogy egy orvosnak ettől szélesebb a  feladatköre. Egyébként a gyerek bal szeménél könnycsatorna elzáródása van, amire az igazi orvos masszírozást javasolt, és antibiotikumos szemcseppet írt fel.

Összességében az „orvos” viselkedése finoman szólva kifogásolható, és amikor szembesítettem a hanyag magatartásával támadóan igyekezett fellépni, ami teljességgel elfogadhatatlan. Úgy gondolom, hogy egy ilyen emberre vétek gyereket bízni. El sem tudom képzelni, hogy ha egy komoly, sürgős problémával kellett volna keresnünk, hogyan számíthattunk volna rá.

Kérem, hogy az ügyet kivizsgálni szíveskedjen, és kérem, hogy a vizsgálat eredményről tájékoztatást adjon!  Feltett szándékom, hogy a végsőkig el fogom vinni az ügyet, hogy más gyerekei ne kerülhessenek egy ilyen ember szeszélyei miatt kiszolgáltatott helyzetbe. Úgy gondolom, hogy minden gyermekellátással kapcsolatos feladat első sorban hivatás és másod sorban munka. Ebben az esetben egyiknek sem sikerült eleget tenni.

 

 

Ezúttal betegjogi képviselőként meghatalmazom, az ügy kivizsgálására.

 

Köszönettel:

 

P..... László

30/.......

 

adataim:

....

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsebikeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr474995139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_100678 2009.01.27. 15:23:17

Na hat o meg o volt felhaborodva?Szegyelje magat hogy ennyit varatatot hisz nalunk mar elso nap kint volt a gyerekorvos utana meg 3 naponta jott,joltetet hogy levaltotad igy kell neki.

Mirkomami 2009.01.27. 15:30:45

Laca a hős! Hogy hívják az újpesti orvost?

Ismeretlen_94603 2009.01.27. 15:31:17

mi kedden jöttünk haza és szerdán jött a doki... Az ilyen inkább a legelöre menjen.. felháborító!

Bogyimami · http://bogyimami.blogspot.com/ 2009.01.27. 15:31:49

Laca, te igazi HŐS vagy. Jól tetted, hogy 'elintézted" a dokit. Nem kötelező a körzeti dokihoz vinni. Választhatsz mást is. Heni, sajnálom, hogy nem vagy jól, de tessék enni!!!! Fontos!! Attól lesz tápláló Olivérnek a tejcsi és neked energiád és sok - sok tejcsid. Lehet, hogy ez lenne a titok nyitja Olivér felé. A vérképed is etttől javul. Remélem hogy 'helyre áll a családi béke" és belerázódtok a hétköznapokba. Hajnoca és Bó

Ismeretlen_112139 2009.01.27. 15:34:04

Dr. Bátorfi

Ismeretlen_112139 2009.01.27. 15:35:54

Aki ismer, az tudja, hogy itt nincs vége. Ezzel még nincs elintézve. Makacs vagyok, kitartó és bosszúálló.

Viktu · http://www.pillebaba.blogspot.com 2009.01.27. 16:03:11

Phü, banyek nem semmi. Klassz voltál Laca! A fene egye meg az "ilyen" orvost... Azt hiszem nekiállok én is körbekérdezni, nehogy belefussunk egy hasonló szituba. :( Heni,Cupp!

Ismeretlen_91453 2009.01.27. 16:18:08

Sajnálom,ami az "orvost????" illeti!Jól tettétek,hogy mást hívtatok!Mit mondott?Tanácsolt vmi újat? (mellesleg imádom,ahogy írsz,Laca!Én akkorát röhögtem amikor ezt olvastam:"A gyerek makk egészséges! He? Blogolsz vazze? Honnan tudja? Jereváni rádió?" Kész vagyok!):DDD

Ismeretlen_112139 2009.01.27. 16:25:05

Örülök, hogy örömet okoznak az iróniát nem nélkülöző soraim. Tényleg makk egészséges a gyerek, egy pici hibától eltekintve. A bal szeme eléggé csipásodik, megnézte,könnycsatorna elzáródás, felírt egy szemcseppet és megmutatta, hogyan kell masszírozni. Elmondta a tanácsait a nem alvással és etetéssel kapcsolatosan. Tudott még kavarni egyet az eddigi információ áradatban. Heni elégedett vele, én meg maximálisan megbízok Heni véleményében és a megérzéseiben is.

Ismeretlen_107081 2009.01.27. 16:53:50

Heni, Laca, örülök, hogy sikerült új orvost találni, a jobbik fajtából!!!:))

Seszi 2009.01.27. 18:25:43

Dühítő, hogy mekkora az isten állatkertje...!!! A gyerekért én is ölre megyek. Laca, nagyon helyesen cselekedtetek. Lafi! Tündér vagy! :)

Alle · http://pocakpanna.freeblog.hu 2009.01.27. 20:41:23

Az ilyen orvosnak meri nevezni magát?! Felháborító. LACA, te nem csak HŐS vagy, hanem APATIGRIS is :)) Örülök, hogy sikerült gyerekorvost találnotok, akiben megbíztok. A fejleményeket érdeklődéssel várom. Heni, te erősödj, egyél, amennyit tudsz, szükséged van az erődre. Ölellek. És várunk vissza, türelemmel.

lafead 2009.01.27. 21:43:25

Laca, jó lett a levél nagyon!Kíváncsi vagyok a végkifejletre.

Ismeretlen_105479 2009.01.27. 22:05:46

Durva! Én is kiváncsi leszek, mit reagálnak!

Ismeretlen_93095 2009.01.28. 12:18:20

Pont az ilyesmi miatt érdemes felkeresni a gyermekorvost akkor, amikor a baba még odabenn van. Vagy legalább érdeklődni felőle, pl. a védőnőtől. Egyébként tényleg szabad gyermekorvos választás van. Szerencsére....

Ismeretlen_70565 2009.01.29. 01:01:30

Csak így tovább, vesszen a férgesse!!!!! Komolyan mondom katasztrófa, hogy ilyen orvosok, mitöbb gyerekorvosok vannak. Igen, nagyon jó lett a leveled, és persze nagyon örülök, hogy végre van új, jó, megbízható orvos. Én pl. személy szerint alig vártam, hogy jöjjön a doki mikor hazajöttünk és csak azért nem jött aznap, mert már koradélután értünk haza, de másnap jött és nagyon megnyugtató tud lenni, még akkor is, ha szerencsére makkegészséges a gyerek!
süti beállítások módosítása