orvos? bevonjuk az ÁNTSZ-t

Címkék: orvos antsz

2009.01.28. 21:33

Sokan még ne tudják de én már csak egy jópofa gyerek vagyok, és szeretem végigjátszani a dolgaimat, meg még egy picit tovább. Reggel ötletem támadt, neki is láttam  a megvalósításnak. Mint tudjuk az orvosi intézmények felügyeletét az ÁNTSZ látja el. Miért ne vonnánk be őket is a játékba? Eszembe jutott, hogy van ismerősöm az ANTSZ-nél, aki ugyan teljesen más területen dolgozik, de "cégen" belül nyilván tud arról információt szerezni arról, hogy ki miben illetékes. Ezúton is köszönet neki a gyors válaszért!

Kiderült, hogy a kerületi Tisztifőorvost kell megkeresnem  a panaszommal. Az is kiderült, hogy az erkélyről látom az épületet, talán még a Tisztifőorvos irodáját is. Ez ugye véletlen! :) Rá is ugrottam a gépre, és összeraktam egy kedves levelet, hogy fokozzuk az élvezetet. Holnap személyesen beszambázok és átvetetem nyomtatott formában a biztonság kedvéért. A levél alább olvasható,de előtte megemlíteném, hogy a betegjogi képviselő már ma válaszolt, miszerint elindította a vizsgálatot...

 

 

VIII.-IX. kerületi ÁNTSZ

1084 Budapest

Nagyfuvaros u.  18.

 

Dr. Kovács Aranka Kerületi Tisztifőorvos részére

                                                                                                               

     tárgy: panasz Dr. Pálffy Márta orvos ellen

 

 

Tisztelt Tisztifőrvos Asszony!

 

Engedje meg, hogy levelemmel zavarjam panasz ügyében. Az ügy részletit az Auróra utca Rendelőintézet  Betegjogi Képviselőjének címzett, jelen levelemhez csatolt, e-mail formájában megküldött levélben részleteztem.

Ezúton szeretném Önök felé is jelezni panaszomat, illetve szeretném állásfoglalását kérni az ügyben, hogy a gyermek háziorvosnak feladata, kötelezettsége-e a hozzá tartozó újszülötteket lakóhelyükön a kórházból elbocsátás után meglátogatni, megvizsgálni, illetve, hogy amennyiben van ilyen előírás, van-e időbeli rendelkezése. Amennyiben létezik ilyen, kérem, hogy Dr. Pálffy Márta orvost erről tájékoztatni szíveskedjenek, mert elmondása szerint 2009. január 27.-én ennek utána nézett és azt állapította meg, hogy nem feladata, ami annak tükrében igen meglepő és nagyfokú gondatlanságra utal, hogy praxisa során eddig a pontig a fent említett napig erre nem kerített sort.

Kérem, hogy a panasz ügyében a megfelelő lépéseket megtenni szíveskedjen. Amennyiben bármilyen kérdés felmerül az ügyben a lent megadott elérhetőségeim bármelyikén állok rendelkezésükre az esetlegesen fellépő, felelőtlenségből eredő mulasztások megakadályozása érdekében.

Tájékoztatom, hogy azonnal új gyermekorvost kerestünk, aki  2009. január 27.-én meglátogatta gyermekünket és természetesen vállalta gyermekorvosi ellátását. Amennyiben a személyével kapcsolatosan bejelentési kötelezettségem keletkezik, kérem tájékoztasson, hogy eleget tehessek annak.

Mindezeken kívül kérem, ügyintézés menetéről, iktatószámáról, kiszignált ügyintézőről valamint elérhetőségéről a lent megjelölt elérhetőségemen tájékoztatni szíveskedjék.

 

 

Köszönettel:

 

P L

A bejegyzés trackback címe:

https://zsebikeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr474995144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lafead 2009.01.28. 22:41:12

Laca, még annyit kéne -ha tudod módosítani- beleírni, ha gondolod, hogy az ügyintézés menetéről, iktatószámáról, kiszignált ügyintézőről valamint elérhetőségéeről a lent megjelölt elérhetőségemen tájékoztatni szíveskedjék. Illetve egy új és nem úgy gyerekorvos fogadtunk, utolsó bek első mondat. Egyébként helyes, én is megtettem volna, ha ilyen f...sz vagy p...a doktorunk lett volna, én is a végsőkig harcolok az igazamért...

Ismeretlen_112139 2009.01.28. 22:53:16

Köszi, jogos, javítottam. Igazából nem is az igazamért harcolok, mert részünkről megoldott a probléma. Egyszerűen szeretnék igen kellemetlen perceket szerezni a büdösbunkónak, másrészt ha elég rendesen sikerül bemószerolni, talán visszavesz a borzalmas nagy arcából és úgy viselkedik, ahogy a prefix kötelezi, és ne utolsó sorban precízen dolgozik. Ha az én háziorvosom nem elég alapos, tudok neki szólni, hogy itt meg itt fáj. Egy csecsemő ebben nem lehet partner, így alapvető fontosságú a precizitás, hogy semmi ne kerülje el az orvos figyelmét. Ha valaki arra nem képes, hogy egy egyszerű ígéretet betartson, vagy legalább a körülmények változásáról tájékoztasson, arról nem tudok precizitást feltételezni. És akkor a telefoncsapkodásról nem beszéltem... Abból indulj ki, hogy ha valaki nálam az interjúról 5 perctől többet úgy késik, hogy nem telefonál, azt ki szoktam zavarni az irodából és megkérem, hogy a konkurenciát "erősítse". Képtelen vagyok ilyenekkel együttműködni akár munka, akár magánélet.

lafead 2009.01.28. 23:06:44

a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM rendelet 4.§ (3) bek, b) pontja értelmében: A gyermekorvosi ellátás keretében a háziorvos által a (2) bekezdésben foglaltakon túl ellátandó feladat az újszülöttek, a veszélyeztetett csecsemők és gyermekek szükség szerinti preventív látogatása. Újszülöttön a hangsúly... Ebben nincs meghatározva, hogy mikor kell kimennie,de ahogy látom netes forrásokra hivatkozva, a gyakorlat az, hogy elöbb a védőnő, utána a doki, 2-3 napon belül kb...Nos ez eltelt, akárhogy is számoljuk.

Ismeretlen_112139 2009.01.29. 05:14:59

Szükség szerinti preventív ellátás... Boncolgassuk: - lombik, - veszélyeztetett terhesség, mai ugye első sorban a baba létét veszélyezteti - valódi csomó - császármetszés (Anya esetleg kevésbé alkalmas a megfelelő ellátásra) - első gyermek (rutintalan, kezdő szülők) Ez így kapásból 5 olyan érv, ami egyenként is indokolttá tenné a orvossal való találkozót. Az is nyilvánvaló, hogy egy újszülöttet nem viszünk sehova, különösen nem beteg emberek/gyerekek közé, tehát a találkozó helye az újszülött lakóhelye. Ezen felül a szokásjog szerint a hazaérkezés után 2-3 napon belül látogat el az orvos, ami ugye csak szokás, bár ígéretet tett rá. Aztán ÜZENTE, hogy megnézte, és nem kötelessége. Remélem, hogy az egyetemi jegyzeteit nem most kezdi hasonló módon lapozgatni... Csak ez után említem a stílust.

Ismeretlen_112139 2009.01.29. 11:00:05

Személyesen leadtam és átvetettem a levelet a Tisztifőorvos titkárságán.

Ismeretlen_48996 2009.02.04. 09:16:23

Hm, ezen kicsit meg vagyok lepődve. Velünk mindig normális volt a dokinéni, és ki is jött, ha hívtuk :O.
süti beállítások módosítása