Lemaradás

Címkék: időhiány napirend

2009.07.01. 22:01

Ha a nap 100 órából állna, nekem az is kevés lenne.

Hihetetlen, mennyire repül az idő a kis Ördögfiókával,

ha kettesben vagyunk.

Alakul a napirend már. :)

A lényeg, hogy reggel ébresztő, minél korábban, hátha van arany.

Na, eddig még nem találtunk,

de szuper reggel 7 órakor a hűvös utcákon sétálgatni.

5 és 6 óra között pedig Apával játszani a legjobb, addig én még alhatok. :)

A reggeli séta alatt általában van 15-20 perc alvás is.

9 körül hazaérünk, akkor porszívózás (rettenetesen hullik a hajam),

felmosás, főzés.

Na, a főzésnél minden nap elakadok.

Mit főzzek???

Na, ma virsli volt ennek örömére a vacsi. :)

Szóval... napirend..

10 körül szopi, majd 20 perc pihi a pocakomon, vagy mellettem.

12-12:30-körül ebéd. 

Na, én nem is tudom, de atomóra van tuti Olivérbe építve.

Ha idő van, enni kell.

Majd játék ezerrel ebéd után, nehogy már aludjon.

Ilyenkor mellé fekszem, mesélek neki,

ő segít lapozni a mesekönyvet. (képzelhetitek hogyan)

15 óra körül uzsi, majd ha nincs óriási hőség, akkor irány a játszótér.

Na, ott megy ám a haverkodás. :)

Magyaráz a nagyfiúknak kézzel-lábbal.

Imádom. :)

Majd hazaesünk és 18:30-kor fürdés.

Majd szopi és alvás.

Éjszaka még 1x, vagy 2x ébred, de gyors kajálás után alszik is. :)

Szóval, így telnek napjaink.

A kis Csibészünk nő mint a gomba. :)

Én pedig elindultam a régi ruháim felé a héten.

Már 57,1 kg vagyok. :)

(74 kg-mal mentem szülni pirulósszmájli)

Ma a pocakosság előtti halásznacimat viseltem.

Hihetetlen jó érzés volt.

Belül azért bennem van, hogy "dagi" vagyok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsebikeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr294995294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_91453 2009.07.02. 07:34:49

Igen ezzel szerintem mindenki így van....és az idő rohan,a napok gyorsan telnek és a gyerekek hamar felnőnek.Sajnos az időt nem lehet megállítani pedig néha jó lenne egy kicsit.Viszont jó,hogy már alakul a napirend!;)

Kisbogacs · http://manonk.blogspot.com/ 2009.07.02. 08:35:22

Szuper napirendetek van! (és nagyon irigy-irigy az 57 kg-ra)

Ismeretlen_97406 2009.07.02. 09:41:54

HÁT NÉHA TÉNYLEG JO VOLNA HA TÖBB ORRÁBOL ALNA A NAP:(((ALIG JUT IDÖM MINDENRE...MI LESZ MAJD EZUTÁN..

Ismeretlen_100361 2009.07.02. 10:54:48

NEM VAGY DAGI! Anyuka vagy, aki szoptat. Azt mondják a gyerek egy éves korára éri el az ember az eredeti alakját. Izgatottan olvasom ám, mennyi időt vesz igénybe Olivér, mert ugye nekem januárban már dolgoznom is kell Eszter mellett. Félek is, hogy hogy oldom meg...

Ismeretlen_70565 2009.07.02. 22:30:02

Persze : Dagi haha :-) dehogy vagy dagi. Ja és a szoptatás alatti hajhullásra anno én ezt használtam és nagyon bejött: http://www.vargacseppek.hu/

Alle 2009.07.04. 20:06:00

Szülés után 2 hónappal sem voltál dagi. De tudom, az ember sokszor mást érez és mást lát a tükörben, mint amit mások látnak rajta. Napirendnek örülök (én mostanában úgy vagyok vele, hogy a nap 24 órából és egy éjszakából áll...)

Ismeretlen_80688 2009.07.06. 10:17:09

DEhogy vagy dagi. :) És nagyon szuper napirendetek alakult ki. :)

cs__erika · http://zsofi-erika.blogspot.com/ 2009.07.06. 12:28:57

Dehogy vagy dagi!Sokan irigykednének szülés nélkül is.:) Szupi a napirend!
süti beállítások módosítása