Tegnap Lacával beszélgettünk az ünnepekről.

Összeállítottam a karácsonyi menűt, elkészült a bevásárló lista is.

Nagypapáék 27.-én jönnek,

Anyukámék még nem tudják mikor (beosztástól függ).

Készülődök majd ezerrel, mert az idén lesz az első alkalom,

hogy nem utazunk haza.

Édesanya készít töltött káposztát (mert azt nem tudok, olyan finomat).

Én sülteket, salátákat csinálok és valami fincsi levest.

A szülinap is szóba került.

Felvetettem, hogy lassan tortát kellene rendelni.


Laca szerint a díszes cukrászdai tortának sem örül jobban a Kisfiunk,

mint amit majd én készítek.

Ebben tökéletesen igazat adtam neki.

Szóval, én fogom Édesanyával készíteni a marcangolós tortát.

Mert igazából az csak arra lesz jó Olivért ismerve.

Én soha, de soha nem vártam még ennyire az ünnepeket, mint most.

Kis Csibészkénk tuti elámul.

Szegénykémnek este újra 39,5 volt a láza.

Megvárom a mai napot és azt hiszem, kérek egy labor vizsgálatot.

Nem érzem normálisnak, hogy ilyen magas lázzal küzd az aprócska szervezete.



A bejegyzés trackback címe:

https://zsebikeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr444995378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lafead 2009.12.14. 21:39:02

Sajnálom a lázat, nem tudom, miért van ez, nagyon magas.Remélem,a hűtőfürdő és a lázcsillapító segít majd.Most mindenféle hülye vírus van, simán benyelhetett szegény valamit, ha holnap is gáz lesz, kell az a vv :( Gyógypuszi.

Ismeretlen_70565 2009.12.15. 00:09:29

Szegény, jól felmegy a láza estére! Vidd is el, ha ennyi ideje nem javul, akkor az ünnepekre már kutya baj se lesz!

lafead 2009.12.15. 08:14:12

Hogy vagytok?????

Ismeretlen_90595 2009.12.15. 19:15:22

Lafi! Este nem volt lázas. Tényleg nem értem. Csütörtökön és vasárnap baromi magas láz, közötte semmi. Most várok. Aztán újra doki rögtön, ha lázas.

Ismeretlen_100361 2009.12.15. 19:53:49

Ügyes legyél Anya! Finom legyen az a torta!:)

lafead 2009.12.15. 20:59:20

Az a baj, hogy ezt már a fogra sem lehet ráfogni mert az folyamatos hőemelkedés és nem láz, nem értem...a doki mit mondott?vagy várakozó állasponton van?Amúgy H-nál volt a nagy láz, doki ki pénteken, erre péntek estétől semmi...szóval itt ezek a pasik most szórakoznak velük,remélem:)

Ismeretlen_90595 2009.12.15. 21:22:48

Krisz! A kisfőnöknek ha ízleni fog, nem lesz baj. ;) Lafi! Nem mondott semmit. :S Ez tuti nem fog. Azért az nem jár 40 fokos lázzal. Na, mindegy, ma sem volt lázas.
süti beállítások módosítása